Gå til innhold

Dampvasker, elektrisk mopp eller tepperenser?

Anbefalte innlegg

Jeg har gavekort, og skal kjøpe en av disse. Hva er mest nyttig? Jeg hater å vaske gulv med nøtte og vann, så tenkte først el mopp. Men dampvasker kan vel også brukes til gulv? Og også vaske feks fliser på kjøkken og bad enda bedre?

Har tepper i flere rom, og sofa som også sikkert kunne trengt rens, så tepoerenser er sikkert også fint, eller kan dampvasker brukes til det og? 

Anonymkode: 314af...6f6

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Dampvasker! Jeg vasker alt med den. Bad, kjøkken, gulv, møbler, til og med sengene. Bruker ikke såpe når jeg vasker lenger, mye bedre for barnet med astma også

Anonymkode: 3e6a2...999

Hvilken har du?

Vi har både dampvasker og tekstilrenser, og jeg ville garantert kjøpt teksilrenser. Den brukes jevnlig til å gå over stoler og sofa. Dampvaskeren brukes en gang i skuddåret. Det er min erfaring. 

Annonse

tante grusom master of law skrev (11 minutter siden):

Vi har både dampvasker og tekstilrenser, og jeg ville garantert kjøpt teksilrenser. Den brukes jevnlig til å gå over stoler og sofa. Dampvaskeren brukes en gang i skuddåret. Det er min erfaring. 

Tåler de fleste stoff tekstilrenseren?

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Tåler de fleste stoff tekstilrenseren?

Det tør jeg ikke svare på. Men vi har brukt det på ull og bomull (hvis det er det sofaen er laget av)

• 4 måneder senere...
Nille 76 skrev (7 minutter siden):

Hvilken tekstilrenser har du? 

Vi har denne. Vær obs på at du må kjøpe et eget munnstykke til rens av møbler, slik som sofa og stoler. Det tror jeg ikke følger med. Kjøper du ikke det får du ikke brukt den på møbler. Du må også ha såpen som hører til. 

https://www.maxbo.no/teppe-og-mobelrenser-se-5-100-p2793739/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw4MSzBhC8ARIsAPFOuyU0tcYPihEItfjf1d6Og_qNJxcMsCQBqoz3caXAyfGKEqGUW5O32EUaAmlIEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

tante grusom master of law skrev (5 minutter siden):

Vi har denne. Vær obs på at du må kjøpe et eget munnstykke til rens av møbler, slik som sofa og stoler. Det tror jeg ikke følger med. Kjøper du ikke det får du ikke brukt den på møbler. Du må også ha såpen som hører til. 

https://www.maxbo.no/teppe-og-mobelrenser-se-5-100-p2793739/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw4MSzBhC8ARIsAPFOuyU0tcYPihEItfjf1d6Og_qNJxcMsCQBqoz3caXAyfGKEqGUW5O32EUaAmlIEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...