Anonym bruker Skrevet 19. januar 2024 #76 Del Skrevet 19. januar 2024 mamma til adhd gutt<3 skrev (30 minutter siden): Jeg tenker det er vanskelig å vurdere hvorvidt mannen sliter med noe hvis ikke dette er dokumentert på forhånd , men jeg må si jeg reagerer på at de ikke tar tak i mobbing. Hva kan vi foreldre gjøre om vi oppdager avvik ved et barn på et tidspunkt? Tenker om en av mine plutselig begynner med den type oppførsel. Eller er det slik at det er en oppførsel hjemme og en ute? I så fall har jo barnet en eller annen slags "kontroll" om de greier å oppføre seg f eks hjemme overfor foreldre og besteforeldre? Hvis de mangler denne ryggmargsrefleksen, er det jo noe sykelig ved det? Hærregud, tenk om han har snille, gamle besteforeldre som ser på?!! Anonymkode: 26a5a...79f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445483-hvordan-har-man-feilet-som-forelder-n%C3%A5r-barna-vokser-opp-til-idioter/page/4/#findComment-150059570 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2024 #77 Del Skrevet 19. januar 2024 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er vel ingen tvil om at en mann som er så sykelig opptatt av utseende, som snart har norsk rekord i kosmetiske operasjoner og er så egoistisk som han er sliter med noe. Men diagnoser kan vi ikke fjernsette på han. Han har faktisk sagt, helt seriøst, at stygge mennesker bare får operere seg penere. Tykke og stygge mennesker har ingen verdi i hans verden. Men det gir jo stort engasjement og "god TV" da, så han er velkommen på alle kanaler 🙈 Det er kanskje strategien hans også, for jeg tror ikke han er så dum som han noen ganger fremstår. Anonymkode: 645ab...609 Oj! Da er det jo faktisk enda verre enn det jeg har sett i Farmen. Jeg hadde aldri hørt om han før, og følgelig heller ikke sett ham på TV før. Anonymkode: 26a5a...79f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445483-hvordan-har-man-feilet-som-forelder-n%C3%A5r-barna-vokser-opp-til-idioter/page/4/#findComment-150059572 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2024 #78 Del Skrevet 19. januar 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Forsåvidt enig. De fleste kjente som er med i disse programmene ønsker å vise en bedre side av seg selv, bli likt liksom, men hun kom ikke godt ut av denne deltagelsen... Rykter sier at hun er bitter og sint, jeg trodde hun var med for å motbevise det. Det klarte hun ikke. Anonymkode: 645ab...609 Ja her har noen blingsa, TV inkludert. Hun virker ekstremt preget av sykdommen sin, hvilket jeg har full forståelse for! Men dette ble ikke heldig for noen Anonymkode: 89e90...db6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445483-hvordan-har-man-feilet-som-forelder-n%C3%A5r-barna-vokser-opp-til-idioter/page/4/#findComment-150059583 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Danida Skrevet 19. januar 2024 #79 Del Skrevet 19. januar 2024 ReneRene skrev (8 timer siden): Nei, du har rett. Jeg har ikke bedt deg om unnskyldning. Burde jeg det? "Burde"? Fnis... Vet du hva, for min personlige del betyr din gjøren og laden på nett så forsvinnende lite at det er meg knekkende likegyldig om den består i sjikane eller unnskyldninger. "Burde" en flue si unnskyld for at den summer så irriterende? Jeg tenker vel at dersom du forvalter en SoMe-konto såpass dårlig at du jevnlig blir stående i en situasjon der folk konfronterer deg med dine egne frekkheter, så "burde" du vel stenge den ned. Den tjener deg ikke til ære. Men ut over det så er min misjon kun å motsi løgner og rette dem opp med fakta. Dermed vil du se dette hver eneste gang du påstår at du selv er høflig, ikke bruker vulgariteter, ikke skjeller ut andre og så videre. Du vil få se det hver gang du prøver å predikere hva som er pen oppførsel. Løgn og utskjelling er nemlig ikke pen oppførsel. Og heller ikke å rapportere de innleggene der noen minner deg om at du selv lyver. Eneste utvei er endring, og det gjelder både i livet på nett og der ute. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445483-hvordan-har-man-feilet-som-forelder-n%C3%A5r-barna-vokser-opp-til-idioter/page/4/#findComment-150059630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå