Gå til innhold

Referanse

Anbefalte innlegg

Hei, jeg jobbet innenfor helse og hadde exen min sin fadder som referanse. Jeg tenkte hun skulle være profesjonell som referanse men oppga helt feil informasjon, jeg jobbet på den tiden på psykoseavdeling, hun ga helt feil informasjon og sa jeg gjorde en dårlig jobb med demente pasienter og ga bare negativ informasjon. Jeg var alltid en time tidligere på jobb da bussen jeg måtte ta enten gjorde att jeg måtte komme for tidlig eller for sent, så kom alltid for tidlig. Samtidig jobbet jeg ikke med demente pasienter å hun har aldri sett meg jobbe med demente pasienter. Jeg har tidligere vært demenskoordinator, å har egt bare fått positive tilbakemeldinger på att jeg utfører en god jobb overalt jeg har jobbet. Jeg og exen gikk ikke fra hverandre på en god tone, han lå med en annen jente og fadderen hans ble automatisk en helt annen person når vi slo opp. Hun behandlet meg urettferdig hele tiden. Men som referanse tenkte jeg hun skulle være profesjonell. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 7c9f5...e43

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445481-referanse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Hei, jeg jobbet innenfor helse og hadde exen min sin fadder som referanse. Jeg tenkte hun skulle være profesjonell som referanse men oppga helt feil informasjon, jeg jobbet på den tiden på psykoseavdeling, hun ga helt feil informasjon og sa jeg gjorde en dårlig jobb med demente pasienter og ga bare negativ informasjon. Jeg var alltid en time tidligere på jobb da bussen jeg måtte ta enten gjorde att jeg måtte komme for tidlig eller for sent, så kom alltid for tidlig. Samtidig jobbet jeg ikke med demente pasienter å hun har aldri sett meg jobbe med demente pasienter. Jeg har tidligere vært demenskoordinator, å har egt bare fått positive tilbakemeldinger på att jeg utfører en god jobb overalt jeg har jobbet. Jeg og exen gikk ikke fra hverandre på en god tone, han lå med en annen jente og fadderen hans ble automatisk en helt annen person når vi slo opp. Hun behandlet meg urettferdig hele tiden. Men som referanse tenkte jeg hun skulle være profesjonell. Hva skal jeg gjøre?

De fleste arbeidsgivere klarer å gjennomskue sånt. Altså… hvorfor er du fortsatt ansatt der om du gjør jobben så dårlig, og livet til pasientene så vanskelig?

Anonymkode: a18ff...00e

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445481-referanse/#findComment-150059108
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

De fleste arbeidsgivere klarer å gjennomskue sånt. Altså… hvorfor er du fortsatt ansatt der om du gjør jobben så dårlig, og livet til pasientene så vanskelig?

Anonymkode: a18ff...00e

Ja de ønsket å høre min versjon for de skjønte ikke hvor demens kom inn i bilde. Men hun sa jeg hadde dårlig evne til å reagere når jeg har alltid vært først til å hjelpe når en pasient har havnet i psykose feks, så den ga ingen mening, samtidig hadde jeg mye mer bein i nesa å turte å gå i disse situasjonene noe flere ikke turte. Samtidig sa hun jeg var sen hele tiden noe jeg aldri var, som jeg skrev var jeg alltid en time for tidlig, var en gang jeg forsov meg men tok taxi å var 17 minutter forsen bare. Jeg tok alltid på meg ekstra om det var behov. Jeg hjalp alltid til når det var behov. Jeg vil si att til å være så ung som jeg er, er jeg flinkere enn de fleste. Å jeg spurte alltid om hjelp om det var noe jeg var usikker på samtidig sa hun att jeg hadde sagt att jeg hadde sagt att jeg var ferdig lært noe jeg aldri ville sagt, man lærer nye ting hele tiden, du lærer nye måter å gjøre ting på, hva man kan gjøre annerledes når man havner i situasjoner og mye mer, man blir aldri utlært uansett hvor gammel man blir. Så kjenner jeg er litt paff over hele greia…

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445481-referanse/#findComment-150059141
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jo men de ønsket en leder

Da ville jeg sagt at dette skjønner du ingenting av, det må være det at hun regner eksmannen din som familie som former svaret hennes. Si at de gjerne kan snakke med flere av dine kollegaer, for de vil ha en annen historie enn dette.

Anonymkode: a5d05...c16

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445481-referanse/#findComment-150059174
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...