Gå til innhold

Har du noe du gleder til?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gleder meg til å overta hytten vi nettop har kjøpt, og spart til leeenge😊

Gleder meg til sydentur til sommeren, konfirmasjon eldste sønn, skihelg med bestevennine snart.

Bøker som jeg skal lese på hytta!

Skiturer, fjellturer til vår/sommer

Fin tråd, bra å bli påminnet om hva vi gleder oss til, når hverdagen er så travel ellers😊

Anonymkode: 59437...f8d

Jeg gleder meg til å kunne gå på et operert bein igjen, til å kjenne solen varme i ansiktet, turer til utlandet for å besøke familie, konfirmasjoner for både mitt barn og min niese, lang sommerferie med barn og mann, Afternoon tea med en venninne og utforske mer av Oslo med en annen venninne 🤩

Anonymkode: e7662...770

Gleder meg til masse lange fjellturer med overnatting i hengekøye og telt. Alle bortekampene vi skal reise på med fotballaget vi heier på, langweekender i utlandet og en lang lang sommerferie i varmere strøk. 

Anonymkode: fcf90...90d

Jeg gleder meg til vinterferie for da skal vi noen dager på hyttetur å stå på ski og kanskje ake. Så blir det vafler og kakao på kvelden :)

Så gleder jeg meg alltid til 17.mai, det er en veldig koselig dag der vi er med foreldrene mine,søsken,kjæreste,sønnen min,farmor,onkler og kusiner. Er ikke så ofte jeg ser onkler,kusiner og farmor,så da er det ekstra koselig når vi først treffes.

Anonymkode: ef6bf...45f

Annonse

Jeg gleder meg til helgen, ble spontant invitert med på hyttetur med noen venner. Jeg gleder meg til sommerferien. Jeg gleder meg til i morgen for da skal jeg treffe min bror og mine besteforeldre. Jeg gleder meg til jeg skal i konfirmasjon til min niese.

Akkurat nå gleder jeg meg aller mest til å legge meg.

Anonymkode: 9a184...73e

Jeg er så heldig at jeg gleder meg til masse i året som kommer.

Gleder meg til alle fjellturer, kajakkturer etc med kjæresten.

Gleder meg til isfiske med sol og blå himmel.

Gleder meg til alle teaterforestillinger og konserter jeg/vi har planlagt. Ikke minst til festivaler til sommeren.

Gleder meg til å reise til sommerhuset der vi fisker, plukker bær og bare er.

Gleder meg til et kurs som jeg har ønsket meg lenge gjennom jobben.

Aller mest gleder jeg meg til å introdusere kjæresten for familien. De kommer til å bli så begeistret.

Anonymkode: ffb1c...8d6

Jeg gleder meg hele tiden jeg. Nå gleder jeg meg over den fine snøen, men det er litt kaldt så gleder meg til det blir litt mildere. Så blir det etterhvert påske og vår. Det blir stas! Skal kose meg mye i hagen, og få det finere. Tenk så deilig når sola begynner å varme, og det blir litt farge på trær og busker og blomster igjen. En hel vår og sommer urørt, foran oss 😀 Så har jeg planlagt å drive hobbyen min flere ganger, sammen andre. Det blir så gøy! Jeg kommer til å lære masse! Og så gleder jeg meg til å være på sommerhytta vår ved sjøen. Håper det blir masse badevær 🤗 Det er mye annet jeg gleder meg til også, men kan ikke ramse opp alt her. Det blir altfor mye 😅

Anonymkode: 6964b...bd3

Det er alltid noe å glede seg til. Jeg skal på seminar med jobben til helgen. Det blir veldig bra. Faglig påfyll er noe å glede seg til. Og så blir det helt sikkert mange fine dager. Bra skiføre er det nå også. Og sparkeføre. Får trent litt med å måke snø

Anonymkode: 248e7...5db

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Sommeren. Er lei av denne helvetes vinteren. Hater snø, bare hater det. Håper alle som liker snø koser seg, for de har fått mer enn nok denne vinteren. Våren kan ikke komme fort nok. 

Anonymkode: 383fd...cb5

Takk, koser meg masse med all snøen 🤩 Sjelden jeg har gått så mye på ski uten å måtte reise til fjells! Gleder meg til mange flere skiturer, med all denne snøen kan vi sikkert gå på ski langt utpå våren ♥️

Er glad jeg liker alle årstider, det må være kjipt å bo i et vinterland når man hater vinteren.

Anonymkode: cbbdc...0a7

Ja 💙 

masse😊 Alt fra enkle ting som at vi i dag skal ta med barna på ski tur og brenne bål til kveldsmaten. 

Til besøke familie på Sørlandet i vinterferien. (Fly bare meg og barna). Bryllup lang weekend til vennepar, festival med mange gode venner og seilbåtferie i Kroatia i sommer 🥰

Anonymkode: f6eeb...6c7

Ja, jeg gleder meg til å bli min egen sjef, endelig legge til rette for å ha en arbeidshverdag hvor jeg kan oppleve fordelen av egen innsats, ikke belønnes med flere arbeidsoppgaver fordi andre ikke evner, gjør sin del eller gidder. 

Anonymkode: ba6f9...f26

Ja, jøss. Gleder meg til hver dag jeg er i live. I dag, for eksempel, gleder jeg meg til å gå tur med hunden ute i skarp, deilig vinterluft med fargerik himmel. Gleder meg til å ta duftende nybakte brød ut av ovnen snart. Gleder meg til neste episode av en spennende podcast jeg hører på, den skal jeg ta sammen med kaffen. Gleder meg til å lage middag sammen med ungene når de kommer fra skolen, og spise sammen med dem. Gleder meg til å dra på jobb i kveld og møte flotte, hyggelige mennesker som jeg ler mye sammen med. Gleder meg til et par fine kinofilmer jeg har lyst til å se, som kommer snart. Gleder meg til sola kommer tilbake her jeg bor. Gleder meg til våren, når jeg skal plante blomster i hagen min. 

Anonymkode: 596de...caa

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Ja, jøss. Gleder meg til hver dag jeg er i live. I dag, for eksempel, gleder jeg meg til å gå tur med hunden ute i skarp, deilig vinterluft med fargerik himmel. Gleder meg til å ta duftende nybakte brød ut av ovnen snart. Gleder meg til neste episode av en spennende podcast jeg hører på, den skal jeg ta sammen med kaffen. Gleder meg til å lage middag sammen med ungene når de kommer fra skolen, og spise sammen med dem. Gleder meg til å dra på jobb i kveld og møte flotte, hyggelige mennesker som jeg ler mye sammen med. Gleder meg til et par fine kinofilmer jeg har lyst til å se, som kommer snart. Gleder meg til sola kommer tilbake her jeg bor. Gleder meg til våren, når jeg skal plante blomster i hagen min. 

Anonymkode: 596de...caa

Vet du, jeg er helt enig i den siste. Gleder meg til sol, vår og kaffe ute 🤩

Anonymkode: ba6f9...f26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...