Gå til innhold

Hva er greia med tumbler? (De svære lange koppene)

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke alt oppstyret rundt dem, hvorfor er de så utrolig populære? Er det en termokopp eller er det en drikkeflaske? Jeg synes den ser så utrolig svær ut, må jo være upraktisk. Likevel skal «alle» ha dem. Hvorfor? 

Anonymkode: 9526e...a25

Fortsetter under...

Det er vel bare en trend, akkurat som at alle tenåringene skulle ha drikkeflasker med inspirasjonsstreker på i fjor.

Jeg personlig synes det er upraktisk med sugerrørskopper, noe herk å holde rent, men trendy er det.

Anonymkode: a75f7...a91

Praktisk 😂

Termokoppen skal ikke i mikrobølgeovn. Bør vaskes før første gangs bruk og håndvask er anbefalt. Sugerøret tåler ikke høy varme, det bør derfor kun brukes til kald drikke og håndvaskes

https://www.vita.no/nyheter/tumbler-nude?v=230608020&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI4L-5mLbkgwMVsxitBh3ghgcsEAQYASABEgL-VPD_BwE&gclsrc=aw.ds&ssr=on&loadfailure=1

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Praktisk 😂

Termokoppen skal ikke i mikrobølgeovn. Bør vaskes før første gangs bruk og håndvask er anbefalt. Sugerøret tåler ikke høy varme, det bør derfor kun brukes til kald drikke og håndvaskes

https://www.vita.no/nyheter/tumbler-nude?v=230608020&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI4L-5mLbkgwMVsxitBh3ghgcsEAQYASABEgL-VPD_BwE&gclsrc=aw.ds&ssr=on&loadfailure=1

«Tik Tok-favoritten endelig på lager».., selvsagt måtte det være en TikTok-trend…

Anonymkode: 46836...300

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Praktisk 😂

Jeg har ikke, og skal ikke ha slik kopp, men skjønner ikke hva som er galt? Metall skal aldri i mikrobølgeovn, alt man skal ha mat eller drikke i bør jo vaskes før bruk og hvem drikker glovarm drikke med sugerør?

Anonymkode: f78df...1a6

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har ikke, og skal ikke ha slik kopp, men skjønner ikke hva som er galt? Metall skal aldri i mikrobølgeovn, alt man skal ha mat eller drikke i bør jo vaskes før bruk og hvem drikker glovarm drikke med sugerør?

Anonymkode: f78df...1a6

Altså, en termokopp som ikke kan tas i oppvaskmaskinen...

Da ville jeg valgt en annen termokopp. 

Tumbler er bare et engelsk ord for et drikkebeger/kopp/glass med flat bunn.

Det er ikke et merke, ikke et spesielt design. Det kan være med eller uten lokk, med eller uten sugerør osv

Anonymkode: 260eb...af2

Har Tumbler ikke stablet da. Men har vasket min i oppvaskmaskina daglig og ikke noe herk å få ren. Synes det er genialt for den holder drikken kald lenge. Isbitene holder seg uten at de vanner ut drikken

Anonymkode: 72e94...8c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...