Gå til innhold

Hjemme Fest eller vors og byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva fortrekker dere?

vi er i 20 åra og jeg bor med min samboer :) her er det ulikt. Typen fortrekker heller hjemme fest med venner også da byen er dyrt og det skjønner jeg veldig godt. Vi har ulike venne krets. Hans venne gruppe er for hjemme fester mens min venne gruppe vi henger mest med er like byen glad som meg, så der hadde det nok ryket folk som vil til byen om vi skulle ha hatt fest,  da de vil ut i byen og utforske etter vert hehe.. har vært i masse hjemme fester hos andre da alt med korona var omkring at jeg savnet byen må jeg si :) (så kommer jeg ikke så godt overens med noen av hans venner som gjør at jeg fortrekker å pelle meg ut i byen for å unngå dem i lengre perioder) 

Anonymkode: 91421...1ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er litt eldre enn deg da, men jeg har ikke vært på byen på sikkert 10 år...

Anonymkode: b4e0a...489

Skrevet

En skikkelig hjemmefest er bra! Er man mange foretrekker jeg å være hjemme, men er vi få er det gøy å dra ut også :) 

Anonymkode: 5eaa3...468

Skrevet

Har alltid likt hjemme best. Jeg drikker ikke, så da slipper jeg å være sjåfør og hjemme slipper jeg innpåslitne menn og «smågutter»

Anonymkode: 7e072...8aa

Skrevet

Jeg liker best vors hjemme, så dra ut på byen og høre på musikk og ha det gøy. 😀 Alltid vært sånn.  Mannen syns det er pes. Nå er vi 40, så blir lite byen nå.

Anonymkode: 9bbeb...196

Skrevet

Hjemmefest!

Anonymkode: 080bc...694

Skrevet

Hjemme uten tvil!

Anonymkode: 335fe...1b8

Skrevet

Hjemme. 

Anonymkode: 0f072...670

Skrevet

Hjemme, uten tvil! Jeg har aldri helt skjønt greien med å gå ut på byen, men det er sikkert fordi jeg synes det er veldig bråkete og så er jeg ikke sånn voldsomt glad i å danse. Jeg foretrekker å ha det morsomt sammen med folk jeg kjenner på et roligere sted der man faktisk kan høre hverandre. 

Anonymkode: add88...e8d

Skrevet

Hjemmefest er gøyest. Ute på byen mister man hverandre litt. 

Anonymkode: 509d0...05d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...