Gå til innhold

Hvis du skulle leve et tiår om igjen..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hvilket tiår? Da ville jeg valgt 90 - 00! Ville gjort ALT annerledes! Gjorde så mye som jeg angrer på, så mange dumme valg! Alle valgene jeg gjorde den gang påvirker hva og hvem jeg er i dag. Og selv om jeg ut fra situasjonen har det greit i dag, så tror jeg at dersom jeg hadde tatt klokere valg den gangen,  så ville livet mitt vært annerledes i dag! (Ikke noe jeg bruker mye tid på å dvele med altså, har det bra som sagt 😊)

Anonymkode: ba0e9...6e6

Tror ikke jeg har ti hele år i strekk som jeg har trivdes i. 

0-10: nei, for mange konflikter. Skilsmisse i familien, mye drikking på pappa. Starten på seksuelt misbruk.
11-20: nei, fryktelig å være tenåring. Flytting jeg ikke hadde det godt med. Mer seksuelt misbruk.
21-30: katastrofal opplevelse da jeg var gravid. Glad den tida er forbi
31-40: min egen skilsmisse, fra en mann som brukte alle sine krefter på å bryte meg ned i prosessen, så nei. Dette var en skadelig periode.
41-50: to av barna alvorlig syke. Nei, nei, nei. 

Anonymkode: 5bc6e...e08

Anonym bruker skrev (På 17.1.2024 den 11.42):

Hvilket tiår? Da ville jeg valgt 90 - 00! Ville gjort ALT annerledes! Gjorde så mye som jeg angrer på, så mange dumme valg! Alle valgene jeg gjorde den gang påvirker hva og hvem jeg er i dag. Og selv om jeg ut fra situasjonen har det greit i dag, så tror jeg at dersom jeg hadde tatt klokere valg den gangen,  så ville livet mitt vært annerledes i dag! (Ikke noe jeg bruker mye tid på å dvele med altså, har det bra som sagt 😊)

Anonymkode: ba0e9...6e6

Ja, dette kunne jeg kanskje skrive under på. Hvis de ti åra altså skulle brukes med den kunnskapen jeg har i dag, og jeg skulle rette opp i tidligere katastrofer!

Anonymkode: 5bc6e...e08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...