Gå til innhold

Mysteriet Adam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har lest om saken, skummelt og fasinerende. Men jeg kan heller ikke huske å ha hørt om det før. Rart at noe så spesielt ikke har fått mer oppmerksomhet. 

Hvem er det som er fortellerstemmen på podcasten da? 

Anonymkode: 5dc38...06e

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har lest om saken, skummelt og fasinerende. Men jeg kan heller ikke huske å ha hørt om det før. Rart at noe så spesielt ikke har fått mer oppmerksomhet. 

Hvem er det som er fortellerstemmen på podcasten da? 

Anonymkode: 5dc38...06e

Det ligger ute på you tube. Bedre å se hvis du orker å høre om den. Det var ikke noe for meg. Er litt for følsom for så forstyrra mennesker og historier. 

Kira skrev (2 minutter siden):

Takk for tips, den skal jeg høre på i løpet av helgen. Husker saken fra den var i media, men det var ikke så mye vi fikk vite da.

Bare hyggelig. Mye mulig det ikke var altfor mye info om det som omhandlet saken i utlandet i norske aviser. Bildet av Adam mener jeg å ha sett, men mer enn det husker jeg ikke.

Annonse

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Det er da virkelig ikke avsporing å påpeke at den er dårlig laget. 

Anonymkode: 87dbf...60b

Det sedvanlige og forutsigbare sytet om alt som er så dååårlig er så kjedelig. Folk klager på ALT. Hi spurte om det var flere enn henne som ikke hadde hørt om saken før, ikke hva det kjedelige klagekoret mente om oppleseren.

Anonymkode: cee3d...240

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det sedvanlige og forutsigbare sytet om alt som er så dååårlig er så kjedelig. Folk klager på ALT. Hi spurte om det var flere enn henne som ikke hadde hørt om saken før, ikke hva det kjedelige klagekoret mente om oppleseren.

Anonymkode: cee3d...240

Støtter dette. 

Anonymkode: 3c335...9ac

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hæ? Forklar meg hvorfor man kommentar ble slettet. Jeg var ikke ufin, beskrev det som å høre på slam poesi. Slitsomt. 

Anonymkode: 13f64...e10

Nå var ikke innlegget mitt primært om selve podcasten, men om saken. Det jeg lurer på er hvorvidt folk har hørt om den . Her eller der. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Litt overrasket over at så få kjenner til saken. Det var jo flere avisoverskrifter om dette, veldig aktuelt og en «snakkis» da det skjedde. Husker jeg snakket om det både blant venner og i barselgruppe. 

Anonymkode: cfe05...4dd

Ingen fikk vite hele saken. Hvis du ikke er for følsom for forstyrra mennesker og barnemishandling mm, så ligger hele historien ute på you tube. 

Det begynte å ringe noen bjeller etterhvert, langt uti episode 3 eller 4, tror jeg. I de første episodene husket jeg ingenting, men tenkte det som det viste seg å være, da jeg så bildet. Jeg syns det er rart ingen hadde mistanke. Forøvrig er jeg enig i at oppleseren ikke var spesielt god…

Anonymkode: d31ac...3e8

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

?

Det er hva mye av saken handler om. Etter at Barbora alias "Adam" kom tilbake til hjemlandet, ble det stor etterforskning. Jeg fikk ikke med meg alt siden jeg ikke takler slike historier, men det var både griv barnemishandling mm de avdekket. 

Endret av ReneRene
ReneRene skrev (8 minutter siden):

Det er hva mye av saken handler om. Etter at Barbora alias "Adam" kom tilbake til hjemlandet, ble det stor etterforskning. Jeg fikk ikke med meg alt siden jeg ikke takler slike historier, men det var både griv barnemishandling mm de avdekket. 

Og?…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...