Gå til innhold

Har du noen hobby?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg jobber med noe som andre har som hobby, så jeg trenger strengt tatt ikke hobby. Men jeg har jo ting jeg engasjerer meg i når jeg har fri. Først og fremst hund, kjøkkenhage og bøker; og deltar også i lokalpolitikk. 

Anonymkode: 65ba9...703

Annonse

Strikker. Syns egentlig det meste av strikking, sying, tegning osv er gøy, men nå er det mest strikking. Selv om ungene nå har fått det for seg at de skal rediigne klær, så jeg må støtt og stadig overta symaskin. Jeg kan sy litt, men klær syns jeg er kjedelig så gjør ikke noe mer enn å edde det ungene starter på. (Orker ikke høre på klaginga deres i så lang tid etterpå)

Anonymkode: ab98b...b93

Jeg trener, styrke og yoga.

Har mange (50+) grønne inneplanter som jeg steller med

Strikker og hekler.

Har stor hage og drivhus, begynner å så frø nå i januar, steller med plantene hele sesongen, og høster mengder av frukt og grønt gjennom sesongen. 

Baker med surdeig.

Matlaging.

Har sikkert flere hobbyer også, som interiør og organisering hjemme, men føler det bikker over fra hobby til husarbeid...

Anonymkode: 78692...c0e

Annonse

Interesser er strikking, baking/matlaging og å holde hagen fin. Har drivhus, og sår sommerblomster og annet selv. Det jeg vil kalle en hobby er nok å være trener og ha andre frivillige verv i idrettslaget. Det føles av og til som en mer slitsom jobb enn den jeg får betalt for, men stort sett er det en hobby som gir meg glede, og som jeg jo har valgt selv. 

ReneRene skrev (1 time siden):

Ja, jeg driver med kunstmaling,  filmer og fotograferer. Syr også, og har akkurat begynt med improvisasjonsteater- noe som er helt ubeskrivelig gøy og interessant! 

Syr du tilfeldigvis vesker med budskap?

Anonymkode: 63a64...0ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...