Gå til innhold

Hvor sosial har dere vært i det nye året?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært hjemme og hos legen og slik vil det fortsette lenge. Men jeg har snakket på telefon, jeg har sendt sms med folk, jeg har sendt noen postkort til folk jeg er glad i og jeg har fått brev av en venninne jeg ikke har sett på årevis, siden hun fikk julekort fra meg men ikke rakk å sende selv. Så jeg føler jeg er bra sosial, selv om jeg ikke ser folk på jobb en gang.

Anonymkode: e31d5...edf

Året har såvidt startet og du er allerede i gang HI? Hvis du hele livet skal måle livet i antall vennebesøk hvor du aldri tar initiativet selv kommer du aldri til å bli fornøyd. Skjerp deg nå!!

Anonymkode: 5a633...c25

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Ikke vært sosial i det hele tatt. Ikke sett verken en venn eller familie i det nye året. Vært på jobb og hjemme. Trist star på året. 

Anonymkode: 74201...61d

Hvor mange har DU gått på besøk til, hvor mange har DU tatt kontakt med? Jeg tipper sånn ca null.

Anonymkode: cf999...6ec

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ikke vært sosial i det hele tatt. Ikke sett verken en venn eller familie i det nye året. Vært på jobb og hjemme. Trist star på året. 

Men, det bestemmer du jo helt selv da. Er bare å ringe en venn eller en i familien og avtale det. 

Jeg har vært sengeliggende på 16. dagen, med status migrene. Er sosial en håndfull ganger i året. Hvis jeg hadde vært frisk, hadde jeg hatt folk jeg kunne vært sammen med.

Anonymkode: 4b28e...37f

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Oi, så flott for deg! Eksakt sånn du liker å ha det. Gratulerer! 
Selv har jeg vært dum nok til å både be folk hjem og ta imot middagsinvitasjoner. Da kan jeg jo ikke klage. Heldig for deg at du fortsatt kan det!

Anonymkode: c67f7...cbd

Jeg har møtt kjærestene til de to eldste ungene 

Besøkt mamma en gang 

Møtt en venninne en gang, vi gikk tur med hundene sammen

Vårt på et foreldremøte og møtte jo ganske mye folk der

Prater med søsteren min på telefon, messenger eller snap daglig. Hun bor langt unna så vi møtes bare et par ganger i året.

Jeg synes jeg har vært mye sosial. Bortsett fra foreldremøtet er det jeg som har dratt på besøk og invitert til labbetur, så initiativet er mitt. Hva har du tatt initiativet til?

Anonymkode: 3b1d0...a29

Jeg har faktisk vært mer sosial enn jeg vanligvis er. Har som litt uoffisielt nyttårsforsett å bli flinkere på å invitere venner og familie. Har invitert venner på kveldsmat en kveld, og noen venner på kaffe en annen dag. Skal treffe søsteren min med familie senere denne uken. Oppdaget i jula at jeg har fått en tendens til å sitte og vente på invitasjon istedenfor å aktivt invitere / ta kontakt selv.

Jeg anbefaler at du tar tak i ting selv hvis du er misfornøyd med tingenes tilstand. Det er en god følelse å aktivt gå inn for å endre noe man er misfornøyd med. Lykke til! 

Anonymkode: 78cef...581

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Men, det bestemmer du jo helt selv da. Er bare å ringe en venn eller en i familien og avtale det. 

Jeg har vært sengeliggende på 16. dagen, med status migrene. Er sosial en håndfull ganger i året. Hvis jeg hadde vært frisk, hadde jeg hatt folk jeg kunne vært sammen med.

Anonymkode: 4b28e...37f

God bedring til deg 🌺

Jeg innrømmer at jeg ikke har noen initiativ selv på noen måte. Skal ikke sutre, men etter denne julen fikk jeg en knekk og føler meg totalt uinteressant for alle. Og når ingen tar initativ til noe har de vel nok med sitt og ikke interessert. 

Annonse

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Jeg har vært hjemme og hos legen og slik vil det fortsette lenge. Men jeg har snakket på telefon, jeg har sendt sms med folk, jeg har sendt noen postkort til folk jeg er glad i og jeg har fått brev av en venninne jeg ikke har sett på årevis, siden hun fikk julekort fra meg men ikke rakk å sende selv. Så jeg føler jeg er bra sosial, selv om jeg ikke ser folk på jobb en gang.

Anonymkode: e31d5...edf

Om det er sykdom. Masse god bedring til deg 🌺

Så koselig med brev. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har faktisk vært mer sosial enn jeg vanligvis er. Har som litt uoffisielt nyttårsforsett å bli flinkere på å invitere venner og familie. Har invitert venner på kveldsmat en kveld, og noen venner på kaffe en annen dag. Skal treffe søsteren min med familie senere denne uken. Oppdaget i jula at jeg har fått en tendens til å sitte og vente på invitasjon istedenfor å aktivt invitere / ta kontakt selv.

Jeg anbefaler at du tar tak i ting selv hvis du er misfornøyd med tingenes tilstand. Det er en god følelse å aktivt gå inn for å endre noe man er misfornøyd med. Lykke til! 

Anonymkode: 78cef...581

Bra tiltak du har tatt der 😊

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Jeg innrømmer at jeg ikke har noen initiativ selv på noen måte. Skal ikke sutre, men etter denne julen fikk jeg en knekk og føler meg totalt uinteressant for alle. Og når ingen tar initativ til noe har de vel nok med sitt og ikke interessert. 

Du møtte venner i julen, gjorde du ikke? Og det gikk fint også, om jeg ikke husker helt feil. 

Anonymkode: 9b190...706

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Du møtte venner i julen, gjorde du ikke? Og det gikk fint også, om jeg ikke husker helt feil. 

Anonymkode: 9b190...706

Ja, det stemmer. Hadde et møte med to stk rett før nyttår. Det var kjekt. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke hva de tenker. Tror de er travel med sitt. 

Folk er jo travle med sitt. Det er du også. Man om du tar initiativ til å møtes kan det godt hende at de har tid likevel. Jeg selv har i hvert fall lettere for å takke ja til en invitasjon enn å ta initiativet selv. 

Anonymkode: 2f16b...801

Det ble ikke stort. Stupte inn i nyåret, gikk fra 100 til 0 på kort tid. Usikker på om det er positivt å ta helt pause fra verden, eller om jeg bør ta meg sammen og oppsøke den litt mer. Men er ikke helt enig med meg selv ennå 😆

Anonymkode: 7c119...c3b

Har hatt det kjempesosialt og fint med alle mine fantastiske venner som vil være sammen med meg å gjøre gøye ting så ofte vi kan. Har selvfølgelig også kontakt med masse venner og familie på tlf hver dag.

Anonymkode: 6ddc0...b5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...