Gå til innhold

Hvor reise til varmere strøk i sommer

Anbefalte innlegg

Var på Kreta 2 uker i fjor,var så godt med sol,varme og bading etter ihvertfall 7-8 år med bare Norgesferie. Ikke misforstå, jeg liker å feriere i Norge. Vi er 5 stk, 3 jenter på da 7, 13 og 16 år, glad i bading hele gjengen. Der vi var var det ikke mulig å bade i havet hver dag pga bølger/strømninger, og brådypt. Syns det var greit med rullesreinstrand så vi slapp all sanden, men liker sand og. 

Hadde all inclusive i fjor, det var bra og vi sparte nok mye penger på det. Siden det var all inclusive så var jo hotellet litt uti hutta heita, så ble litt kjedelig for de 2 eldste. 

Så vi ønsker et hotell med nærhet til strand og sentrum, behøver kanskje ikke all inclusive, men noe mat. Max 100 000,- (ja, jeg veit, det er dyrt, men det er det det blir for så mange). Ofte kommer det opp at vi må ha 2 rom, er det greit når de er 13 og 16 år? 

Anonymkode: 7f81a...02d

Fortsetter under...

Vi drar til Vietnam, noe dyrere fly, men man kan bo på flotte hoteller for 500,- per natt og maten koster nesten ingenting. Vi er tre personer, skal være borte i 16. dager, og har et totalbudsjett på 70 000,- 

Anonymkode: c5552...264

Annonse

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Vi drar til Vietnam, noe dyrere fly, men man kan bo på flotte hoteller for 500,- per natt og maten koster nesten ingenting. Vi er tre personer, skal være borte i 16. dager, og har et totalbudsjett på 70 000,- 

Anonymkode: c5552...264

Blir litt lang reisevei, er ikke sååå glad i å fly..😅men takk for tips. God tur.

Hi

Jeg foretrekker å leie hus fremfor hotell om det blir mer enn en uke. Hotell koster en del i det du har tenåringer og må ha mer enn ett rom. Beste utvalg av feriehus er i Spania eller Italia. Personlig liker jeg veldig godt Kroatia, men der er hotell fort like rimelig som leie av hus. Noe som er gøy i Kroatia er å ta båt som transport, fungerer veldig bra der. 

Tenker dere å fly eller kjøre ned? Italia er det en fordel med bil, men utrolig dyrt å leie, så det er kanskje mest aktuelt hvis dere kjører ned. 

Anonymkode: a9721...df0

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Jeg foretrekker å leie hus fremfor hotell om det blir mer enn en uke. Hotell koster en del i det du har tenåringer og må ha mer enn ett rom. Beste utvalg av feriehus er i Spania eller Italia. Personlig liker jeg veldig godt Kroatia, men der er hotell fort like rimelig som leie av hus. Noe som er gøy i Kroatia er å ta båt som transport, fungerer veldig bra der. 

Tenker dere å fly eller kjøre ned? Italia er det en fordel med bil, men utrolig dyrt å leie, så det er kanskje mest aktuelt hvis dere kjører ned. 

Anonymkode: a9721...df0

Tenker fly. Ønsker hotell, er sånn som liker alt tilrettelagt, bussen rett utenfor osv😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...