Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser høye sokker og knestrømper er in igjen, og jeg syns det er kjempefint/ stilig til nesten alle antrekk. Det er kledelig på stort sett alle, og det er superfint selv til joggesko og sneakers. Jeg må si jeg nesten hater ballerinasko, men med høye strømper i samme farge som skoene blir de også fine. Noen som liker trenden her? 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445395-str%C3%B8mpetrend/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Du jobber deg nedover listen, skjønner jeg. 

Anonymkode: a9066...3f2

Jeg syns mote som kler alle er et stort pluss 🙂 lange, korte, tynne, slanke og de som er store. Alle kler dette, så klart er det fint. Det er ikke nedover noen liste å like klær ☺️

ReneRene skrev (10 minutter siden):

Jeg syns mote som kler alle er et stort pluss 🙂 lange, korte, tynne, slanke og de som er store. Alle kler dette, så klart er det fint. Det er ikke nedover noen liste å like klær ☺️

Jeg viser til listen du skrev i romjulen om tema du skal ta opp på forumet på nyåret. 

Og du tar for øvrig feil, knestrømper er ikke pent på andre enn supermodeller og småjenter. 

Annonse

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg viser til listen du skrev i romjulen om tema du skal ta opp på forumet på nyåret. 

Og du tar for øvrig feil, knestrømper er ikke pent på andre enn supermodeller og småjenter. 

Joda, det er fint på alle, hvis du velger riktige strømper. De tynne til rett over knærne er det nok ikke alle som kler, men de trenger ikke å være så høye. De kan være i tykkere stoff og litt "skrukkete" fks i større sko. Skikkelig fint i boots når strømpene er litt over kanten. Det er jo fint for dem litt opp i årene også. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei det kler jeg på ingen måte! Og som med alt annet, så er det kult på noen, men absolutt ikke alle 

Anonymkode: 4f308...6e0

Neivel. Da er du et unntak. Ingen regler uten da, men jeg skjønner ikke hvordan du ser ut om du ikke kler det på en eller annen måte. 

ReneRene skrev (1 time siden):

Ser høye sokker og knestrømper er in igjen, og jeg syns det er kjempefint/ stilig til nesten alle antrekk. Det er kledelig på stort sett alle, og det er superfint selv til joggesko og sneakers. Jeg må si jeg nesten hater ballerinasko, men med høye strømper i samme farge som skoene blir de også fine. Noen som liker trenden her? 

Med -15 og to meter høye brøytekanter kan jeg ikke akkurat si at jeg har prøvd ut den trenden.

Anonymkode: 3467d...717

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Næmen, har du fasit på dette også? Så overraskende! 

Not. 

Anonymkode: 2cfdc...063

Må du være i opposisjon nå også? Så overraskende!  

Jeg syns det er hyggelig med noe som gjør antrekk fine på alle. Jeg tenker at de som liker de store kjolene uten særlig fasong også kan bli kule med sneakers og litt tykke sokker som ikke er stramt dratt opp, men litt i bølger nedover. Vips, så er det antrekket brått litt kulere også 👍

Annonse

ReneRene skrev (6 minutter siden):

Må du være i opposisjon nå også? Så overraskende!  

Jeg syns det er hyggelig med noe som gjør antrekk fine på alle. Jeg tenker at de som liker de store kjolene uten særlig fasong også kan bli kule med sneakers og litt tykke sokker som ikke er stramt dratt opp, men litt i bølger nedover. Vips, så er det antrekket brått litt kulere også 👍

Men det er ikke noe som er fint på alle, kangt i fra.

Anonymkode: f711e...ba9

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Men det er ikke noe som er fint på alle, kangt i fra.

Neivel. Jeg har dessverre ikke fantasi nok til å se hvem som ikke skulle kle det i en eller annen form, men du har sikkert rett...

ReneRene skrev (2 minutter siden):

Neivel. Jeg har dessverre ikke fantasi nok til å se hvem som ikke skulle kle det i en eller annen form, men du har sikkert rett...

Det er da ingen som kan påstå at noe passer til alle som en endelig sannhet. Du kan si at DU synes plagget passer alle , ikke at det faktisk gjør det.

Anonymkode: 8f01c...34b

ReneRene skrev (7 minutter siden):

Har man ikke lov til å ha en annen mening enn deg?

ReneRene skrev (41 minutter siden):

Joda, det er fint på alle, hvis du velger riktige strømper. De tynne til rett over knærne er det nok ikke alle som kler, men de trenger ikke å være så høye. De kan være i tykkere stoff og litt "skrukkete" fks i større sko. Skikkelig fint i boots når strømpene er litt over kanten. Det er jo fint for dem litt opp i årene også. 

Du glemmer en vesentlig ting i innleggene dine. DU syns det er fint på alle. Det er kun din mening du kan hevde, du kan ikke forvente at alle skal mene det samme som deg?

ReneRene skrev (1 time siden):

Neivel. Da er du et unntak. Ingen regler uten da, men jeg skjønner ikke hvordan du ser ut om du ikke kler det på en eller annen måte. 

Jeg er 182 høy og rimelig overvektig. Så verken knestrømper eller ballerinasko er spesielt kledelig på meg. Svigerinna mi bruker det og kler det. 

Anonymkode: 4f308...6e0

Knestrømper blir veldig jentene synes jeg, og i hvert fall i kombinasjon med ballerinasko! Lengre varianter lignende stay-ups blir fort horete dersom meningen er at de synes. Så nei, verken flatterende eller særlig gjennomførbar.

Anonymkode: 3f119...ebf

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Knestrømper blir veldig jentene synes jeg, og i hvert fall i kombinasjon med ballerinasko! Lengre varianter lignende stay-ups blir fort horete dersom meningen er at de synes. Så nei, verken flatterende eller særlig gjennomførbar.

Anonymkode: 3f119...ebf

Ja, ballerinasko liker jeg ikke uansett. Det er de verste skoene jeg ser, men de ble brukelige med knestrømper i samme farge som skoene. Det kuleste er over boots, og et bilde jeg så med hvite joggesko og hvite litt tykkere strømper til over knærne. 

Mulig det blir jentete, men må style riktig. Jeg kan ikke se at litt mer nedrulla knestrømper og sneakers under en litt lang ufrormelig kjole blir jentete... 

ReneRene skrev (6 minutter siden):

Ja, ballerinasko liker jeg ikke uansett. Det er de verste skoene jeg ser, men de ble brukelige med knestrømper i samme farge som skoene. Det kuleste er over boots, og et bilde jeg så med hvite joggesko og hvite litt tykkere strømper til over knærne. 

Mulig det blir jentete, men må style riktig. Jeg kan ikke se at litt mer nedrulla knestrømper og sneakers under en litt lang ufrormelig kjole blir jentete... 

Kan du ikke vise et bilde hva du tenker. Mulig jeg ser for meg noe annet enn det du gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...