Gå til innhold

Fasong på bukser

Anbefalte innlegg

Hvilken fasong på bukser synes du at passer best hvis man har timeglassfasong? Lavt, middels, høyt liv? Tett i beina, bootcut, flare? Nå tenker jeg generelt, på samme måte som andre type plagg kan passe bedre til en kroppsfasong enn andre, og jada, alle kan selvfølgelig gå med det de selv liker, men det er ikke det jeg spør om nå 😊

Anonymkode: aae7a...c4f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445384-fasong-p%C3%A5-bukser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Bootcut er finest synes jeg, og lavt liv er alltid finest etter min mening, sikkert fordi jeg er mann. Høyt liv minner meg om Obelix.

g28b.gif

Anonymkode: e3fbc...142

Lavt liv er ikke sexy hvis man ser ut som Obelix i utgangspunktet 

Anonymkode: 05684...70d

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Bootcut er finest synes jeg, og lavt liv er alltid finest etter min mening, sikkert fordi jeg er mann. Høyt liv minner meg om Obelix.

g28b.gif

Haha, Oblix har vel uansett eplefasong 😂

Bra flere nevner bootcut, for det er favoritten min uansett. Helst medium høy i livet, sånn at de ligger rett under navlen. 

HI

Anonymkode: aae7a...c4f

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Lavt liv er ikke sexy hvis man ser ut som Obelix i utgangspunktet 

Anonymkode: 05684...70d

Nei, jeg ser det problemet. Høyt liv kan være fint om du trenger, eller trives best med, en bukse som holder inn magen. Det er ikke feil å bruke klær som gir en fin fasong. Det jeg mener er at har du kropp til det bør du velge lavt liv. Dessuten, litt mage er ikke stygt i det hele tatt. Veldig få har helt flat mage, men de fleste kler likevel lavt liv og en liten kant med fett, magen er der uansett. I stedet for å dekke over det du er misfornøyd med, bør du fremheve det som er pent, det gjøres med lavt liv.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...