Gå til innhold

Kan jeg gå med en rosa cord fløyel bukse

Anbefalte innlegg

Når jeg nå snart blir 39 år? Så en fin en på Floyd i går, litt sånn lys, kanskje pastell rosa bukse. Jeg er en person som ikke liker å skille meg ut, men syns den så så fin ut. Eller er sånne farger "forbeholdt" yngre?😅

Anonymkode: 70043...42d

Fortsetter under...

Rosa er ikke forbeholdt moen alder, men det krever nok.at du tenker farger å bruke til. Grått og rosa er rimelig safe, det samme med svart. Rosa er en av favorittfargen mine, men jeg er ikke typen til kle meg i det. Jeg syns det kan være veldig fint på andre med "riktig" personlighet og stil. Helt uavhengig av alder. 

Endret av ReneRene

Annonse

Fargen høres veldig fin ut, til sommerklær. Klart du kan gå i det. Du vil bli veldig sexy dersom buksen er trang. Det kan være litt skummelt for kvinner. Cordfløyel er veldig sexy, og spesielt i rosa, så du må kombinere det med noe som ser anstendig og voksent ut hvis ikke blir du for mye lolita.

Anonymkode: ca719...a5c

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Har du link?

Jeg bruker rosa bukse og bukse i cordfløyel. Men kombinasjonen høres litt mye ut. Men er absolutt ikke umulig.

Anonymkode: b09e5...06c

Legger ved bilde😊

Screenshot_20240113-111803_Samsung Internet.jpg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Legger ved bilde😊

Screenshot_20240113-111803_Samsung Internet.jpg

Det var veldig fin farge så her er det kun slengen som gjør at jeg ikke hadde gått med den. Men det er kun fordi det ikke passer meg personlig.

Så passer den på deg, go for it!

Anonymkode: b09e5...06c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...