Gå til innhold

Hvit lasagne med fisk/skalldyr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Det heter ikke lasagne da

Anonymkode: 25f6e...8bc

Lasagne er navnet på selve pastaplatene og kan inneholde all mulig slags fyll. Tenker du på lasagna alla bolognese?

Anonymkode: 0c6b8...d3d

Du kan gå på you Tube og søke opp. Der er det  italienere som lager mat som den er blitt lagd i generasjoner. Det er det nærmeste du kommer ekte italiensk mat, så det anbefales. Du ser også i praksis hvordan de gjør alt fra bunnen. 

ReneRene skrev (13 timer siden):

Du kan gå på you Tube og søke opp. Der er det  italienere som lager mat som den er blitt lagd i generasjoner. Det er det nærmeste du kommer ekte italiensk mat, så det anbefales. Du ser også i praksis hvordan de gjør alt fra bunnen. 

Er du aldri i stand til å skjønne et spm? Jeg vet jo hvordan man gjør ting og at der kan søkes opp. Poenget med å spørre om en oppskrift er jo å få en som noen har testet ut og som blir bra. Det er jo et hav på nett, og umulig å vite om de er bra eller ikke. 

Anonymkode: 95bc2...dfa

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Er du aldri i stand til å skjønne et spm? Jeg vet jo hvordan man gjør ting og at der kan søkes opp. Poenget med å spørre om en oppskrift er jo å få en som noen har testet ut og som blir bra. Det er jo et hav på nett, og umulig å vite om de er bra eller ikke. 

Anonymkode: 95bc2...dfa

Beklager så dypt at jeg ikke skjønte at det noen her syns er godt betyr at du også syns det! Jeg burde jo tenkt så langt og også svart like relevant som den... ene andre her 🙂 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...