Gå til innhold

Kjøpeutbytte Coop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Gratulerer med dagen! Nå får du igjen noen av pengene du tapte på å ikke handle hos Rema 1000.

Anonymkode: 66cea...986

Her finnes ikke Rema 1000. Å bruke en halvtime på å kjøre, samt bompenger ville gjort handelen mye dyrere enn å handle på Extra, som bare er noen lusne kroner dyrere på en ukeshandel enn Rema.

Anonymkode: 15c71...5da

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Gratulerer med dagen! Nå får du igjen noen av pengene du tapte på å ikke handle hos Rema 1000.

Nå er vel ikke utbytteordningen til Coop noe dårligere enn Æ hos Rema?

Prisforskjellene hos Rema og Extra er ikke mange kronene å snakke om altså, og Extra har bedre tilbud.

Jeg handler mest hos Kiwi selv, men de har det dårligste utvalget av varer så jeg må innom Rema og Extra av og til for å få tak i det jeg skal ha

Anonymkode: e482e...fd9

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Æ er mer eller mindre ubrukelig, mye dårligere enn coop sin ordning, coop har mange bra medlemstilbud og rabatter.

Anonymkode: 62d66...650

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg handler på Kiwi, like billig som Rema og jeg får Trumf-bonus. Før handlet jeg på Rema og hadde nytte av Æ-tilbud, men mine personlige Æ-tilbud er helt meningsløse.

Tilbud handler jeg på Obs, Mega og Ekstra. Så den bonusen jeg får på Coop-utbyttet er på toppen av det jeg tjente på å kjøpe varer på tilbud.

Anonymkode: 7616a...f2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...