Anonym bruker Skrevet 11. januar 2024 #26 Del Skrevet 11. januar 2024 Har flere venninner med barn og uten barn, og der har de vært superflinke og sagt at etter fødsel er babyen det som krever oppmerksomhet, og de forstår helt at man ikke ønsker å tilbringe like mye tid med dem ofte fordi de tillater selv besøks av dårlig samvittighet mot venninner når de selv må tilbringe tiden med baby. Som oftest har det gått 6-7 måneder også har det vært mer tilbake til normalen. Noen av de har også kommet tilbake tidligere hvor da mannen har tatt enn større del av stell og mating. Nå har det vært barn i forskjellige stadier opp igjennom og ingen av de har blitt værende i babybobla si, de er ganske klar på at de er en mamma, men det er ikke alt de er. De vil fortsatt holde på hobbyer og aktiviteter. Anonymkode: b0460...457 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445340-ta-en-liten-pause-fra-nybakt-mor-bestevenninne/page/2/#findComment-150056534 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2024 #27 Del Skrevet 11. januar 2024 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Jeg har en bestevenninne som fikk sin første baby for 3 måned siden, jeg er selvsagt utrolig glad for hennes vegne fordi dette er noe hun virkelig ønsket seg lenge! Jeg prøver å være en god venn som mulig men føler jeg selv blir utmatt om stadig baby snakk.. altså baby bleier baby oppkast, amming, hvor slitsomt det er å være mamma, stolt av baby og ja.. sikkert dere som har vert i samme båt vet hvor slitsomt det er å stadig høre om den babyen hele tiden. Føler litt sorg. At nå er hun en helt annen person da babyen trenger 101% av hennes oppmerksomhet. At alt hun har og si er om babyen og alt rundt den. Er umulig og få i det minste %10 av oppmerksomheten når vi henger da baby må underholdes hele tiden. Føler meg litt ego når jeg sier dette da jeg kan tenke meg hvor mye plass et lite menneske tar. Men som barnløs så er jo ikke det så kjekt å hele tiden høre om andres babyer, er det dumt av meg å trekke meg bitte litt tilbake? Kanskje til babyen blir litt større og ikke skal hele tiden være senteret når vi henger? Ja uffa meg føler meg litt stygg nå men trodde ikke det skulle bli så voldsomt med baby snakk. Jeg er utrolig glad i min bestevenninne men føler jeg trenger en liten pause fra alt med baby å gjøre.. Anonymkode: f47c1...d95 Det er altoppslukende den første tiden og helt naturlig. Prøv å engasjere deg litt og del gleden med henne når dere treffes, det er nok ikke mulig for henne å ha fokus på så mye annet enn babyen akkurat nå. Anonymkode: 8f2f4...0e2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445340-ta-en-liten-pause-fra-nybakt-mor-bestevenninne/page/2/#findComment-150056570 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 11. januar 2024 #28 Del Skrevet 11. januar 2024 ulenissen skrev (4 timer siden): Har du problem med leseforståelsen? Må da være lov å synes at det er kjedelig med baby/ungesnakk i timesvis! Trekke seg bittelitt tilbake vil ikke si å kutte all kontakt. Man er ikke ego og umoden for i en periode å trekke seg litt unna! Du trenger ikke være enig med meg. Det har gått kun tre måneder, og hvor ofte har de møttes på den tiden? Den første måneden kan en bare glemme da mødre ofte ikke er til stede for andrei det hele tatt. Livet har blitt dimensjonalt annerledes. Så hvor ofte har TS følt hun ikke har fått 10% oppmerksomhet en gang? En voksen venninne vill heller spurt hvordan å avlaste eller hva hun kunne gjøre. Ikke "trekke seg tilbake" fordi hun ikke får oppmerksomhet nok. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445340-ta-en-liten-pause-fra-nybakt-mor-bestevenninne/page/2/#findComment-150056572 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2024 #29 Del Skrevet 11. januar 2024 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg skjønner deg godt! Du har lov å trekke deg litt tilbake og ikke omfavne denne bobla hun er en del av. Jeg har 3 barn selv og jeg var ganske påpasselig med å ikke overrumple hele babytilværelsen på andre venner som ikke hadde barn. Jeg var bare 19 da jeg fikk mitt første barn, og jeg skjønte jo at det å snakke om søvn og gulping og bleier ikke er jevt for alle. Noen er veldig i bobla, og det er slitsomt. Selv for oss som har barn. Nå er mine barn store, men jeg har ei venninne som fikk baby for ikke lenge siden. Jeg orker heller ikke snakke om baby konstant når vi er sammen. Du er ikke egoistisk av den grunn Anonymkode: 66f40...6f1 Dette jeg har ikke tenkt å forsvinne som de andre her inne tror😅 men vente litt da jeg orker ikke stadig å høre om bleier og gulp og alt muligt. I timesvis og vær gang vi treffes. Jeg skjønner at for dem så er dette noe av det beste som har hendt dem og det er forståelig! men ikke for de andre. Vil bare litt vekk fra denne baby bobla hennes for litt😅 til nå er hun jo ikke seg selv heller Anonymkode: f47c1...d95 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445340-ta-en-liten-pause-fra-nybakt-mor-bestevenninne/page/2/#findComment-150056619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2024 #30 Del Skrevet 11. januar 2024 ulenissen skrev (7 timer siden): Herre Gud for noen svar du får! Du kan med god samvittighet trekke deg litt tilbake en periode. Skjønner godt at det er passe spennende (uinteressant) med timesvis med babysnakk. Heldigvis kommer se fleste ut av denne boblen etterhvert. (Noen gjør det aldri, og kan ikke ha en eneste samtale som ikke fokuserer inn på deres fantastisk barn) Selv om jeg er trebarnsmor kan jeg relatere meg til hva du opplever. Takk🤞 håper hun kommer seg ut av baby boblen og blir litt seg selv igjen for det savnes. Jeg har ikke baby/barn selv så jeg kan ikke forstå og vise engasjement i alt dette baby bobla uten å gjespe.. Jeg skjønner henne at hun er helt i 100 og stolt over dette lille mennesket hun har skapt. Men jeg kan ikke engasjere meg i flere timer med baby snakk til og med min samboer hinter om vi kan dra når vi har besøkt disse gangene og han har bare fått møtt babyen 2 ganger😅. Anonymkode: f47c1...d95 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445340-ta-en-liten-pause-fra-nybakt-mor-bestevenninne/page/2/#findComment-150056623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2024 #31 Del Skrevet 11. januar 2024 ReneRene skrev (2 timer siden): Du trenger ikke være enig med meg. Det har gått kun tre måneder, og hvor ofte har de møttes på den tiden? Den første måneden kan en bare glemme da mødre ofte ikke er til stede for andrei det hele tatt. Livet har blitt dimensjonalt annerledes. Så hvor ofte har TS følt hun ikke har fått 10% oppmerksomhet en gang? En voksen venninne vill heller spurt hvordan å avlaste eller hva hun kunne gjøre. Ikke "trekke seg tilbake" fordi hun ikke får oppmerksomhet nok. Vi er veldig nær så vi har truffes ca 10 ganger 😛 Jeg kan godt hente ting til henne om hun sitter med baby men ikke helt å avlaste. Jeg er ikke så glad i babyer eller holde dem😅 det handler seg ikke om å «trekke seg tilbake fordi man ikke får hele fokuset når man besøker» Men litt for dumt å invitere folk for å bare drøsse i dem mange informasjon om baby og være 101% med øyene på baby og snakke til dem at man bare sitter der i kleinhet for å se henne bare dulle og snakke om den. Da vil jeg heller vente når vi kan i det minste ha 10% eller mer voksen snakk Anonymkode: f47c1...d95 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445340-ta-en-liten-pause-fra-nybakt-mor-bestevenninne/page/2/#findComment-150056627 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 11. januar 2024 #32 Del Skrevet 11. januar 2024 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Vi er veldig nær så vi har truffes ca 10 ganger 😛 Jeg kan godt hente ting til henne om hun sitter med baby men ikke helt å avlaste. Jeg er ikke så glad i babyer eller holde dem😅 det handler seg ikke om å «trekke seg tilbake fordi man ikke får hele fokuset når man besøker» Men litt for dumt å invitere folk for å bare drøsse i dem mange informasjon om baby og være 101% med øyene på baby og snakke til dem at man bare sitter der i kleinhet for å se henne bare dulle og snakke om den. Da vil jeg heller vente når vi kan i det minste ha 10% eller mer voksen snakk Anonymkode: f47c1...d95 Det jeg tenker er at det er perioder vi opplever noe som endre tilværelsen vår. Om det er nye og spennende studier, om det er ny og interessant jobb, forelskelser og reiser man har vært på som har hatt større betydning. Eller om de som endelig har oppnådd noe som de har ventet på lenge. Da blir folk "selvopptatte" og snakker gjerne mye om det. En trekker seg da ikke unna for det. En vet av erfaring at det "går over", og neste gang er det du som opplever noe større. Så lenge det handler om kortere perioder, som jeg vil si tre måneder er ved sånn vanlig voksenvennskap, og ikke at det er et personlighetstrekk, så bør en være såpass uselvisk og raus selv at en aksepterer det og later som en gleder seg over det. Noen ganger gjør en jo faktisk det også- i mer eller mindre grad. Å få baby er jo av det større en faktisk opplever for de fleste. Det er også objektivt en veldig stor endring både psykisk, fysisk og praktisk. Jeg syns det er godt gjort av venninnen din å faktisk invitere deg og dere jeg da. Men klart. Har du noe kjempeinteressant å komme med selv, så ville hun hørt etter. Det skal bare litt til hvis det du kommer med akkurat nå er mer hverdagslig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445340-ta-en-liten-pause-fra-nybakt-mor-bestevenninne/page/2/#findComment-150056633 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2024 #33 Del Skrevet 11. januar 2024 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Nei, for babyen er hennes eneste fokus nå, og det skal den være. Du burde heller reagert hvis hun ikke var i babybobla. Livet hennes er for alltid endret. Du vil trekke deg tilbake til hun kan fokusere på deg og ditt. Da risikerer du å måtte vente lenge. Veldig lenge. Hun vil komme ut av den bobla hun er i nå, men barnet vil likevel være så mye viktigere enn deg, i all fremtid. Anonymkode: 78174...cd1 Vi er ganske mange som evner å engasjere oss i venner og familie selv om vi har fått baby, og vi skjønner også at babyen er mest interessant for oss selv. Barna mine er det største jeg har, men venna mine er jaggu viktige de og. Uten dem hadde jeg vært mye fattigere. Heldigvis klarer jeg å være både mamma og venninne. Anonymkode: e4592...7d8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445340-ta-en-liten-pause-fra-nybakt-mor-bestevenninne/page/2/#findComment-150056635 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2024 #34 Del Skrevet 11. januar 2024 En liten motvekt til de som mener HI er umoden, ikke voksen.... Som 40 åring fikk jeg min siste av 3 barn og omtrent samtidig fikk en venninne på samme alder sitt høyeste ønske oppfylt: Hun fikk ENDELIG både mann og barn! SÅ utrolig hyggelig (selvsagt), MEN.... Samtlige tidligere venner skygget etterhvert banen fordi barnet tok all fokus! Ikke ett eneste ord kom ut v henne uten at det handlet om barnet hennes. Jeg som selv hadde baby, og var "i boblen", ble drittlei! Selv om man har barn, er man da normalt sett LITT interessert i verden ellers? Gjør ingenting om du tar en pause fra henne. Jeg skjønner nøyaktig hvordan du har det! Anonymkode: d6831...8cc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445340-ta-en-liten-pause-fra-nybakt-mor-bestevenninne/page/2/#findComment-150056643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2024 #35 Del Skrevet 11. januar 2024 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Vi er ganske mange som evner å engasjere oss i venner og familie selv om vi har fått baby, og vi skjønner også at babyen er mest interessant for oss selv. Barna mine er det største jeg har, men venna mine er jaggu viktige de og. Uten dem hadde jeg vært mye fattigere. Heldigvis klarer jeg å være både mamma og venninne. Anonymkode: e4592...7d8 Dette❤️✌️ Det er foreldre der ute som klarer fint å være begge deler. Vi fleste barnløse er glade over våres venninner som har ventet på sitt lille mennesket skal komme til verden. Jeg ble veldig glad for min venninne når babyen hennes kom til verden Men jeg kan ikke lyve at det er slitsom å stadig høre om baby snakk og masse vis av informasjon som bare er interessante for egne foreldre og deres familier. Man må ikke glømme å ta vare på vennene sine også, bare fordi man har fått baby. Anonymkode: f47c1...d95 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445340-ta-en-liten-pause-fra-nybakt-mor-bestevenninne/page/2/#findComment-150056645 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2024 #36 Del Skrevet 11. januar 2024 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): En liten motvekt til de som mener HI er umoden, ikke voksen.... Som 40 åring fikk jeg min siste av 3 barn og omtrent samtidig fikk en venninne på samme alder sitt høyeste ønske oppfylt: Hun fikk ENDELIG både mann og barn! SÅ utrolig hyggelig (selvsagt), MEN.... Samtlige tidligere venner skygget etterhvert banen fordi barnet tok all fokus! Ikke ett eneste ord kom ut v henne uten at det handlet om barnet hennes. Jeg som selv hadde baby, og var "i boblen", ble drittlei! Selv om man har barn, er man da normalt sett LITT interessert i verden ellers? Gjør ingenting om du tar en pause fra henne. Jeg skjønner nøyaktig hvordan du har det! Anonymkode: d6831...8cc Takk❤️ Uansett om jeg fikk baby engang senere i livet tror jeg selv hadde blitt utrolig lei av baby boblen😂 nå som jeg ser hvordan min venninne er og alt om baby og alt handler om den og ingenting utenom den, at andre kan gå lei av å stadig høre om babyen. Sikkert til og med andre mødre kan gå lei av andre mødre som ikke snakker noe annet en baby og barna sine. Noen ønsker litt voksen prat inni mellom. Så klart kan jeg høre litt hvordan det går med den lille men å få stadig masse oppdateringer og bleie og gulp og ungen prøvde å si pappa og såre bryster etter amming og melkespreng og ja gud a vet 😅 også når vi henger føler jeg meg bare som bakgrunns bilde eller noe da hele fokuset er på baby. Jeg vil bare ha liten pause til hun kommer tilbake til sin gode selv igjen, for jeg kjenner ikke henne nå for å si det sånt hehe.. så ja jeg savner henne og ønsker henne alt godt. Jeg skal ikke ignorere henne men bare holde meg litt avstand fra å henge og gjøre mitt i mens. Anonymkode: f47c1...d95 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445340-ta-en-liten-pause-fra-nybakt-mor-bestevenninne/page/2/#findComment-150056650 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2024 #37 Del Skrevet 11. januar 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke baby/barn selv Det er nok best for alle. Fullt fokus på navlen er mer din stil. Anonymkode: bbf3d...50a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445340-ta-en-liten-pause-fra-nybakt-mor-bestevenninne/page/2/#findComment-150056661 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elina Skrevet 11. januar 2024 #38 Del Skrevet 11. januar 2024 Husker selv når jeg hadde flyttet fra hjemstedet mitt men min venninne fortsatt bodde der og alle i gjengen untatt henne fikk barn i ung alder. Jeg bodde langt borte og merket ikke noe til det med mindre jeg var på besøk hjemme. Det var jo da bare babysnakk 😂 baby ditt og baby datt. Jeg som bare var på besøk synes jo det var veldig koselig men min venninne som bodde der hele tiden ble fryktelig lei 😆 Selv om hun jo forsto at de andre venninnene var i en ny fase i livet og nå var i en slags boble så var det fryktelig kjedelig for henne som ikke var i denne boblen. Det er vanskelig å ha venner som er i andre faser av livet hvis det er så altoppslukende at det er alt de snakker om. Du er ikke egoistisk, du bare trenger nye impulser og opplevelser som ikke handler om baby. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445340-ta-en-liten-pause-fra-nybakt-mor-bestevenninne/page/2/#findComment-150056670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2024 #39 Del Skrevet 11. januar 2024 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Det er nok best for alle. Fullt fokus på navlen er mer din stil. Anonymkode: bbf3d...50a Og hva for du ut av å være stygg mot andre? Anonymkode: f47c1...d95 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445340-ta-en-liten-pause-fra-nybakt-mor-bestevenninne/page/2/#findComment-150056672 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2024 #40 Del Skrevet 11. januar 2024 La nå venninnen din være i babyboblen sin en stund. Før man får egne barn så har man virkelig ingen forutsetning for å skjønne hvor altoppslukende det er. Dette går seg nok til etterhvert, babyer er ikke nyfødte hele tiden, og snart så har hun sikkert lyst å snakke om alt annet enn baby når hun møter noen uten barn. Anonymkode: ce00a...8c6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445340-ta-en-liten-pause-fra-nybakt-mor-bestevenninne/page/2/#findComment-150056678 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2024 #41 Del Skrevet 11. januar 2024 Tenker du bør trekke deg når du ikke takler dette. Er det en venninne egentlig? Anonymkode: a52e3...2e7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445340-ta-en-liten-pause-fra-nybakt-mor-bestevenninne/page/2/#findComment-150056692 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2024 #42 Del Skrevet 11. januar 2024 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Tenker du bør trekke deg når du ikke takler dette. Er det en venninne egentlig? Anonymkode: a52e3...2e7 En av mine nærmeste ja Anonymkode: f47c1...d95 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445340-ta-en-liten-pause-fra-nybakt-mor-bestevenninne/page/2/#findComment-150056695 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2024 #43 Del Skrevet 11. januar 2024 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er nok best for alle. Fullt fokus på navlen er mer din stil. Anonymkode: bbf3d...50a Vel-vel....kanskje det er disse nybakte mødre som "har fullt fokus på navlen" ved å kun snakke om barna... Jeg blir vanvittig lei av mødre som jabber på om babyen sin (eller hunden, eller jobben, eller oppussing eller hva det nå måtte være). Faktisk er det dårlig folkeskikk! Og jeg er mor til 3 selv! Anonymkode: d6831...8cc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445340-ta-en-liten-pause-fra-nybakt-mor-bestevenninne/page/2/#findComment-150056703 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2024 #44 Del Skrevet 11. januar 2024 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Vel-vel....kanskje det er disse nybakte mødre som "har fullt fokus på navlen" ved å kun snakke om barna... Jeg blir vanvittig lei av mødre som jabber på om babyen sin (eller hunden, eller jobben, eller oppussing eller hva det nå måtte være). Faktisk er det dårlig folkeskikk! Og jeg er mor til 3 selv! Anonymkode: d6831...8cc Enig, fleste mødre har «fult fokus på navlen» med babyene/barna sine at de glemmer seg ut at oss andre er også mennesker som har ting å fortelle og gjerne vil ha litt voksen snakk. Jeg kan ikke relatere meg med melkespreng, såre ammende bryster, baby som gulper mye, baby som ikke gjør ditt og datt og alt det med mors rollen som nybakt foreldre.. joda som god venn kan jeg tåle å høre litt men ver eneste gang man treffes?? Nei da går jeg fort lei. Jeg skjønner at de nybakte mødrene er stolte men litt ned kan man roe baby snakket, ingens babyer og barn er så interessante at jeg ønsker å høre ver eneste detalje av dem. Anonymkode: f47c1...d95 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445340-ta-en-liten-pause-fra-nybakt-mor-bestevenninne/page/2/#findComment-150056733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2024 #45 Del Skrevet 12. januar 2024 Anonym bruker skrev (På 10.1.2024 den 22.45): Det er helt greit å ta et steg tilbake og la henne herje fritt i babyboblen uten deg. Vit at de fleste damer etterhvert kommer ut av boblen igjen, bare gi henne litt tid. Anonymkode: 2d1b9...299 Dette. Det er helt greit å ta en "pause" fra henne, Hi. Anonymkode: 991e3...d17 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445340-ta-en-liten-pause-fra-nybakt-mor-bestevenninne/page/2/#findComment-150056738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2024 #46 Del Skrevet 13. januar 2024 Anonym bruker skrev (På 12.1.2024 den 0.07): Enig, fleste mødre har «fult fokus på navlen» med babyene/barna sine at de glemmer seg ut at oss andre er også mennesker som har ting å fortelle og gjerne vil ha litt voksen snakk. Jeg kan ikke relatere meg med melkespreng, såre ammende bryster, baby som gulper mye, baby som ikke gjør ditt og datt og alt det med mors rollen som nybakt foreldre.. joda som god venn kan jeg tåle å høre litt men ver eneste gang man treffes?? Nei da går jeg fort lei. Jeg skjønner at de nybakte mødrene er stolte men litt ned kan man roe baby snakket, ingens babyer og barn er så interessante at jeg ønsker å høre ver eneste detalje av dem. Anonymkode: f47c1...d95 Jeg har som sagt tre barn selv, men husker en episode som jeg i ettertid har humret godt av, fra da de var små. Mine var over babystadiet, mens en venninne av meg hadde en liten. Hun var på besøk, og vi satt og skravlet over en kaffekopp. Midt inni en setning av noe jeg hadde fortalt, og som ikke handlet om barn, sier hun, helt utav det blå: "vi prøvde papmpersbleier istedet for libero, og de var altså sååå dårlige..." 😆 Anonymkode: d6831...8cc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445340-ta-en-liten-pause-fra-nybakt-mor-bestevenninne/page/2/#findComment-150057157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2024 #47 Del Skrevet 13. januar 2024 Anonym bruker skrev (På 11.1.2024 den 19.16): Og hva for du ut av å være stygg mot andre? Anonymkode: f47c1...d95 Stor og rungende glede over å være til nytte. Anonymkode: bbf3d...50a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445340-ta-en-liten-pause-fra-nybakt-mor-bestevenninne/page/2/#findComment-150057168 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå