Gå til innhold

Ta i mot tabletter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hadde jeg ikke hatt noe problem med så lenge du sjekker nøye at forpakningen medisinene ligger i er hel og ubrutt. Det er vel ikke lov å gjøre det på denne måten, men medisinene er dyre og vi destruerer medisiner for ekstremt mange penger hvert år som er fullt brukbare.

Anonymkode: be4d7...fa6

Det er en venninne. Det er akkurat samme medisiner du selv har fått resept på. Det har ikke noe med loven å gjøre med mindre det er medisiner som gir rus, eller inneholder illegale stoffer som bla narkotika. 

Endret av ReneRene
ReneRene skrev (2 minutter siden):

Det er en venninne. Det er akkurat samme medisiner du selv har fått resept på. Det har ikke noe med loven å gjøre med mindre det er medisiner som gir rus, eller inneholder illegale stoffer som bla narkotika. 

Men vil ikke legen se at jeg ikke tar ut min resept?

Anonymkode: 50012...931

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men vil ikke legen se at jeg ikke tar ut min resept?

Si det som det er, da. At venninna di ga deg sine siden hun ikke tålte de. Hvis det skulle bli ett tema. 
Jeg har bedt om både sobril, paralgin forte og quetiapin med bakgrunn av at jeg har fått prøve det hos andre med effekt. Gikk helt fint det, selv om legen sa "ja men du kan heller be meg enn å få av andre" :)

Anonymkode: 1026f...5d3

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Si det som det er, da. At venninna di ga deg sine siden hun ikke tålte de. Hvis det skulle bli ett tema. 
Jeg har bedt om både sobril, paralgin forte og quetiapin med bakgrunn av at jeg har fått prøve det hos andre med effekt. Gikk helt fint det, selv om legen sa "ja men du kan heller be meg enn å få av andre" :)

Og dette er ulovlig. Den som ga deg de medikamentene brøt loven. 

Syns det er helt utrolig  å skrive sånt som dette og tro at det er greit. 

Endret av ReneRene
ReneRene skrev (7 minutter siden):

Det vet jeg jo. Men det skjedde, og jeg var ærlig med legen. Poenget er at det er ikke farlig å være ærlig! 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det vet jeg jo. Men det skjedde, og jeg var ærlig med legen. Poenget er at det er ikke farlig å være ærlig! 

Kanskje jeg bør sende en melding til legen først og informere om det?.

Han ser vel at jeg ikke har hentet ut tablettene når jeg kommer til kontroll time 

Annonse

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Kanskje jeg bør sende en melding til legen først og informere om det?.

Han ser vel at jeg ikke har hentet ut tablettene når jeg kommer til kontroll time 

Siden medisinene er så dyre vil vel alle forstå at du prøver noen først mår du får de gratis. Bivirkningene merker du i så fall fort. 

Anonymkode: bc424...609

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Siden medisinene er så dyre vil vel alle forstå at du prøver noen først mår du får de gratis. Bivirkningene merker du i så fall fort. 

Hvor fort? Er så redd for bivirkningene kvalme og oppkast 

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Slutt å vær redd. Det er da ikke noe farlig p bli kvalm. Du merker det trolig samme dag eller i alle fall ganske raskt. 

ReneRene skrev (5 timer siden):

Ulovlig å ta i mot tabletter fra andre? Nei. Det er ulovlig å gi noen tabletter uten at de vet om det. Men det er ikke ulovlig å ta i mot tabletter.

Anonymkode: 9e8fb...49e

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg ga opp på dag 3, da var jeg så kvalm, helt forferdelig vondt i magen, lå å vrei meg i fosterstilling og hodepine. Da klarte jeg ikke mer. Jeg har IBS ( så vant til vont i magen, men ikke så ille) så vet ikke om det kanskje ikke passer meg. 

Anonymkode: 1efb1...145

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jeg ga opp på dag 3, da var jeg så kvalm, helt forferdelig vondt i magen, lå å vrei meg i fosterstilling og hodepine. Da klarte jeg ikke mer. Jeg har IBS ( så vant til vont i magen, men ikke så ille) så vet ikke om det kanskje ikke passer meg. 

Anonymkode: 1efb1...145

Huff. Håper ikke at det blir så ille til meg. 

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Ulovlig å ta i mot tabletter fra andre? Nei. Det er ulovlig å gi noen tabletter uten at de vet om det. Men det er ikke ulovlig å ta i mot tabletter.

Anonymkode: 9e8fb...49e

Omg Leser dere ALDRI noenting av det som faktisk står?! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...