Gå til innhold

Nettbutikk hjelp


Anbefalte innlegg

Hei

For over 10 dager siden så bestilte jeg noe på nett i en norsk nettbutikk. Ettersom dagene gikk fikk jeg aldri noe bekreftelse på at varen er sendt eller noe. Så på fredag ringte jeg for å spørre hva som skjer. Fikk beskjed at de ikke har på lageret det antallet jeg bestilte (det sto 3 stk og jeg bestilte 3 stk), de skulle lete men om de ikke fant det antallet så ble vi enig om at de skulle sende det de har og oppdaterere fakturaen min deretter, også skulle jeg få beskjed om det på fredag. Dagen gikk og jeg fikk ingen beskjed. Så jeg ringte igjen i går. Fikk beskjed at de hadde vareopptelling så fikk ikke tid til min bestilling. De skulle fikse det asap og jeg skulle få klargjøring i løpet av dagen i går. Igjen; fikk ingen klargjøring i går.

Nå begynner jeg å bli litt småirritert, og føler at jeg blir løyet til eller noe i den duren. 

Hva skal jeg gjøre? Skal jeg ringe igjen? Kansellere hele ordren eller hva hadde du gjort?

Anonymkode: 3dcde...a15

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445325-nettbutikk-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...