Anonym bruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Del Skrevet 10. januar 2024 Altså jeg får aldri fred. Flere som sitter med samme følelsen? Jeg har lav inntekt, men er ikke "fattig". Synes synd på de som virkelig er fattige som opplever det samme. Tar det noen gang slutt? Feks, bilen var på verksted før jul. Dyrt. Neida, MÅ ikke ha bil, men innlegget handler ikke om hvordan spare inn. Varmepumpa røk før jul, joda den var gammel. Men håpet den holdt til høsten 2024 da jeg hadde planer om å bytte likevel. Har en forsikringssak hengende over meg, som tar uendelig lang tid. Burde gjort ditt, burde gjort datt. Når roer ting seg? Vil det alltid være noe med bilen, noe med huset, noe å bekymre seg for, bruke penger på? Jeg takler egentlig ting ok når det skjer. Men disse tingene jeg ikke får gjort noe med, som burde gjøres, som ligger litt frem i tid. Jeg bruker en del energi på å oversende tror jeg. Greier liksom ikke legge ting på is frem til det blir aktuelt. Feks har jeg en vaskemaskin som bør byttes, den er gammel. Bør byttes, MÅ ikke byttes. Men så tenker jeg det er bedre å være føre var både mtp vannlekkasje når den evt ryker, at jeg blir stående uten maskin om den ryker, bedre å bytte så klesvasken ikke hoper seg opp osv. Kan man slutte å tenke så mye, for jeg tror kanskje det er tenkingen som ødelegger. Ikke nødvendigvis de tingene som skjer og utgiftene som dukker opp. Anonymkode: e7190...48d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445323-det-er-noe-hele-tiden-utgifter-bekymringer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2024 #2 Del Skrevet 10. januar 2024 Enig, det er noe hele tiden. Tror det er sånn å leve voksenlivet. Vi gikk inn i jula 2022 med et dødsfall (svigerfaren min) og vannlekkasje på hytta. Alt ble vannskadet, den var klar til påske. Under regnværet i august fikk vi vannlekkasje hjemme, kjelleren er fortsatt ikke fikset. Rett før jul fikk vi problemer med sikringsskapet hjemme, og måtte ut med 50 000 til en elektriker. Jeg blir stressa av alle utgiftene, skjønner ikke hvordan vi skal holde hodet over vannet hvis det fortsetter på denne måten. Trenger ny fryser, men det må nok vente ganske lenge. Anonymkode: e58ef...a9a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445323-det-er-noe-hele-tiden-utgifter-bekymringer/#findComment-150056143 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Del Skrevet 10. januar 2024 Det er nok bare en del av voksenlivet, men har en lei tendens å skje samtidig. Personlig er jeg så lei av å rydde i andres rot, har vært uheldig siste 4 årene. Jobben har tatt nesten helt knekken på meg i det siste. Anonymkode: dba00...7ac Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445323-det-er-noe-hele-tiden-utgifter-bekymringer/#findComment-150056173 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå