Anonym bruker Skrevet 10. januar 2024 #1 Skrevet 10. januar 2024 Jeg er kvalm flere ganger i uka, spesielt om morgenen og ettermiddag. Jeg er 100% ikke gravid. Hadde plager med smerter i magen for 1 år siden som kom av cyster på eggstokk(ufarlige som gynekolog da sa hvertfall). Nå begynner jeg å bekymre meg for om det er noe med eggstokken igjen, men jeg har jo ikke noe smerter der🤷🏼♀️ Hva ville dere gjort?Nevnte det for legen under prøving av ny medisin for noe annet, men vi tenkte det var medisinen som gjorde det🤷🏼♀️Nå er jeg sluttet på den medisin og fremdeles kvalm. Veldig takknemlig for svar🙏🥰 Anonymkode: a6aa5...e24
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2024 #2 Skrevet 10. januar 2024 Ingen som har hatt noe lignende?🫣 Anonymkode: a6aa5...e24
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2024 #3 Skrevet 10. januar 2024 Jeg har endometriose og har vært myyyye kvalm i perioder. Med smerter og uten smerter. Ikke en "akseptert" symptom på endometriose, men jeg har ihvertfall hatt det sånn helt til jeg fikk fjernet eggstokkene. Da gikk det over. Anonymkode: bb889...1b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå