Gå til innhold

Bruke kr 2.500,- på seg selv

Anbefalte innlegg

HI her.

Tusen takk for mange gode forslag, ting til vinteren blir det nok ikke.
Hotellovernatting høres veldig fristende ut :)

Det er også jeg som står bar tråden 20 kg på et år.

Tenker at for hver kilo jeg går ned skal jeg sette kr 500,- over på en egen konto.
Når jeg er halvveis vil det stå kr 5.000,- der, halvparten av dette tenker jeg å bruke til en halvveis belønning, en liten gulrot å vente på. Prøver å finne på noe som jeg kan glede meg til for å holde motet oppe.
Dersom jeg når målet på et år så vil det stå kr 7.500,- der og de pengene skal brukes til en ny garderobe :)

Anonymkode: 2e5c8...405

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

HI her.

Tenker at for hver kilo jeg går ned skal jeg sette kr 500,- over på en egen konto.
Når jeg er halvveis vil det stå kr 5.000,- der, halvparten av dette tenker jeg å bruke til en halvveis belønning, en liten gulrot å vente på. Prøver å finne på noe som jeg kan glede meg til for å holde motet oppe.
Dersom jeg når målet på et år så vil det stå kr 7.500,- der og de pengene skal brukes til en ny garderobe :)

Heier på deg 💪🏼 Og tenker at ny garderobe er det must hvis man går ned 20 kg ☺️ Lykke til!

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

HI her.

Det er nok lurt, ja, men du trenger sikkert litt underveis også, spesielt bukser. Jeg har gått ned rundt 26-27 kg siste 9 månedene (ikke med vilje, men velkomment) og har måttet kjøpe en del nye klær underveis. Lykke til!

Anonymkode: a4c08...f94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...