Gå til innhold

Erfaring med plenvu/ tarmtømming?

Anbefalte innlegg

Skal ha en kolonskopi i morgen ettermiddag, og tømme tarmen med Plenvu før det. Skulle veldig gjerne vært på jobb på formiddagen, men jeg vet ikke om det går? Noen som har erfaring? Skal ta dose 2 ca. klokken 07, og så helst jobb fra 8-11 før undersøkelse klokken 13. 

Anonymkode: 2c06c...9f2

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hehe, jobb utgår nok. Man må konstant på do. Var gjennom det samme i november.

Anonymkode: e1547...be0

Usj, det passer rett og slett utrolig dårlig. Konstant etter dose 2, da? Varte det i mange timer? 

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Har ikke gjort det selv, men en ansatt hos oss trengte fri for å gjennomføre det. Gikk på do konstant og kunne ikke være på jobb 

Anonymkode: 9cc3e...4ad

Takk, jeg får prøve å finne en løsning slik at jeg kan være hjemme. 

Er noen år siden jeg var gjennom det nå, men jeg synes det var skummelt å ta bussen til sykehuset jeg, selv om jeg var helt tom da...

Var på do flere ganger etter dose en, og etter dose to var det som kom veldig tynt, det som er øverst i tarmen er ikke så fast fisken akkurat....

Jeg hadde ikke gått på jobb nei, en do i umiddelbar nærhet er et must.

Anonymkode: 3f967...18f

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Er noen år siden jeg var gjennom det nå, men jeg synes det var skummelt å ta bussen til sykehuset jeg, selv om jeg var helt tom da...

Var på do flere ganger etter dose en, og etter dose to var det som kom veldig tynt, det som er øverst i tarmen er ikke så fast fisken akkurat....

Jeg hadde ikke gått på jobb nei, en do i umiddelbar nærhet er et must.

Anonymkode: 3f967...18f

Jeg har bestemt meg for å være hjemme, selv om det ikke passer. Takk for erfaring! Det med reisevei er også noe, ja, godt poeng. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...