Gå til innhold

Hvor finne noen som strikker for rimelig pris

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det tar kjempe masse tid i å strikke så det er forståelig. Men er det noe nett eller noe plass dere kjenner til som strikker for rimelige pris?

har prøvd woolit, fikk kjempe fin strikket genser der engang men ble fort 3000kr og der noen bekjente mente at de kunne ha strikket den får en 1000 lapp men så fort jeg spør dem så kan de ikke eller de får ikke til slik design.. så lite å spør 

noen som vet om nettside? Ønsker meg så sykt denne fine her! Men vet fort at woolit vil ta ca 3000-4000 kr for den.

IMG_1971.jpeg

Anonymkode: 07b63...093

Fortsetter under...

Har du prøvd lokale facebook-sider?

Vet folk som har strikking som hobby og synes det er greit å ta på seg oppdrag ganske rimelig mot at du holder garnet og betaler litt for jobben. Da får de utøvd hobbyen sin uten å selv betale for garn, og får i tillegg litt for jobben.

Men de jeg kjenner gidder ikke ta på seg digre gensere, det er mye og litt kjedelig. De strekker helst klær til barn og baby.

Om du spør på lokale facebooksider finner du kanskje noen som liker større arbeider også.

Anonymkode: 9fe55...043

Syns du forlanger mye Ts. Har du regnet på hvor mange timer det tar, og hvor mye du er villig å gi pr time? Tror de som virkelig trenger penger blir underbetalt hvis de tar på seg en sånn jobb for at du skal få det "rimelig" 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...