Gå til innhold

Hvis man har vært i et skrantende forhold og på randen til skilsmisse og mannen ber dere med ut for å prate, på en rolig bar en fredagskveld

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen ber DERE med ut??

Hadde han nå enda bare bedt med en av oss… Mer enn to i et forhold er litt for mange for meg…

Uansett; hvem tar en slik type prat ute på en bar??

Anonymkode: 34a7b...770

Med min eks: han ville ha brukt den kvelden til å overbevise meg om å ikke gå. Jeg har opplevd nesten eksakt dette, men dessverre var det for lite, for seint. 

Anonymkode: 5ca0c...e9a

Jeg hadde lurt på hvorfor han ville ut på en rolig bar for å prate. Hadde han sagt at vi burde gå ut å ha det hyggelig, så hadde jeg tenkt at han muligens ville få litt lyspunkter inn i forholdet. 

Akkurat nå er jeg ganske farget av alt som har skjedd mtp ekser og par fra nyhetene de siste dagene så jeg må nesten vite hvordan han er, og hvorfor forholdet har skrantet.

Det høres bare...spesielt ut. 

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hvordan hadde du tolket det da? At han fortsatt er litt interessert?

Anonymkode: fab40...4bf

Nei. Hadde tenkt han vil diskutere skilsmisse på et offentlig sted 

Anonymkode: 5bb5a...4ff

Det kommer helt an på mannen, og mannen din kjenner du bedre enn oss her inne.

Hadde det vært eksen min hadde jeg ikke giddet siden da hadde jeg mistenkt at han ønsker å snakke på et slikt sted for å unngå at jeg skulle finne på å lage en sene slik at det ble lettere for han å få viljen sin.
Men han jeg er med nå ville jeg ha trodd at han oppriktig ønsket å prate siden vi prater best dersom vi kommer oss litt bort fra unger, hunder, TV, mobiler, PC'er og andre forstyrrelser.

Anonymkode: 31361...1b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...