Gå til innhold

Hvordan ble du fridd til?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du må legge ved skikkelig lenke som viser hvor den fører.

Anonymkode: c4c76...ca8

Beklager, stemmer det. Jeg glemte at det var en regel på det her. Den er ikke viktig, den fikk meg bare til å lure på.

Den fører til youtube.

https://www.youtube.com/watch?v=8-up_PTGY6w

Anonymkode: 18278...03b

Tror ikke folk trykker på en lenke de ikke aner hvor fører hen altså, det er jo oppskriften på virus og dritt på maskinen sin...

Men jeg ble ikke fridd til. Vi hadde vært samboere i leid leilighet et års tid og kjøpte vår første bolig sammen. Da måtte vi velge om vi skulle skrive samboerkontrakt eller gifte oss, vi valgte å gifte oss.

Kalte oss aldri forlovet, vi ble bare gift. Har vært gift i 24 år nå.

Anonymkode: c04e4...53a

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Tror ikke folk trykker på en lenke de ikke aner hvor fører hen altså, det er jo oppskriften på virus og dritt på maskinen sin...

Anonymkode: c04e4...53a

Ja, enig. Jeg tenkte ikke på det. Det er ikke så nøye heller.

Anonymkode: 18278...03b

Annonse

Jeg var relativt ung (20 år). Vi hadde vært et par siden vi var 14år, jobbet hardt og kjøpt oss leilighet, tjente greit og ble planlagt gravid. Jeg følte likevel på mye blikk den gangen, og at det ble sagt kommentarer om uansvarlig o.l. Spurte om vi ikke kunne forlove oss, da det kjente godt ut med en ring på fingeren. Var nok både for min egen trygghet, men og da jeg kjente på å bli satt i en bås. Giftet oss først når barna var 5 og 2 år, men det handlet om prioritering av overskuddet vi hadde av penger frem til da.

Vi et enda gift og har det godt sammen. Er 38 og 40 i dag. 

Anonymkode: 1e5d3...7c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...