Gå til innhold

Hvilken ullongs er dere fornøyd med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Bara sitt ullundertøy er det mest behagelige på. Mange andre, som Devold og Kari Traa, har en smal strikk i livet, tilsvarende strikken på boxershortser, som ofte ruller ned eller er ubehagelig. Bara har bredt, høyt liv, sitter der det skal, ruller ikke og er ikke ubehagelig.

Anonymkode: 1f04a...56a

Devold er min favoritt, men jeg har også ei joggebukse med smale bein fra Cubus i merinoull som jeg har under noen ganger når jeg skal ut. Den er høy og god i livet. Det blir litt mer klumpete enn en stillongs, men gjør jobben. 

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Jeg sverger til devold duo. Ull på utsiden og superundertøy på innsiden. 

Anonymkode: 62b00...c90

Hvorfor er den fordel med superundertøy på innsiden egentlig? Blir det ikke varmest med kun ull?

Anonymkode: 4de7f...80f

Tusen takk for svar! Kjekt å høre andres erfaringer. De gamle longsene jeg har er fra Devold. Jeg har egentlig ikke vært fornøyd med dem, da jeg synes de er for korte i livet, men jeg tror det har skjedd ganske mye når det gjelder passform for kvinner de siste årene. Mistenker at da jeg kjøpte dem for en evighet siden var den største forskjellen på herre- og damemodell fargeutvalget. Bara har jeg aldri hørt om. Det skal jeg også sjekke ut.

HI

Anonymkode: 94b5d...dd8

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...