Gå til innhold

Hvor kaldt er det hos deg i dag, og hvor i landet er du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sto opp til 19,4 blå, men nå er det bare 16,3 minus 

Kaldt til å være Arendal, men for meg som kommer fra indre strøk litt lenger nord er det bare en vanlig vinterdag 😉

Men det er sant at kulden kjennes veldig forskjellig i innlandet og ved kysten da, stor forskjell på tørr kulde som er ganske lett å kle ute, og kulde i høy luftfuktighet og vind som går gjennom marg og bein. I dag er det dog sol og stille i Arendal og en veldig fin vinterdag.

Anonymkode: 14e2f...961

Annonse

Minus 21 her i Tønsberg. Var akkurat ute å gikk i 20 minutter. Var helt ok idag, litt friskt. Men igår var luftfuktigheten helt vill og det var nesten umulig å gå ute uten å fryse halvt ihjel 

Anonymkode: 75a3b...77f

Annonse

-28 når jeg sto opp kl 10 idag. Nå er det bare -22. Var på hytta en halvtime unna ista, da stemte navnet de har laget på stedet: solkysten. Det var sol og bare -15, men de bomma litt med snømenden for den var høyere enn meg i hagen. 

Sandefjord.

Anonymkode: 17a51...1d9

Det er - 22 her, og jeg har aldri opplevd så mange minusgrader. Det har vært en del aktivitet her for å hindre fryste rør, og det er is på noen vinduer.  Jeg koser meg egentlig , har det godt og varmt inne, levende lys og kakao. Jeg har gode sokker og dekken til hunden pluss skikkelig yttertøy selv. Men det blir korte turer et par ganger om dagen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...