Gå til innhold

Campingplass i Sverige med basseng og moro for barn?

Anbefalte innlegg

Barn 8 og 9. Noe  campingplasser som er litt utenom det vanlige? Fine lekeområder og basseng? Vi fartet mye i fjor, så i år vil jeg prøve å finne et sted vi kan være et par uker og bare slappe av 😊

Sverige, evt sørlandet kan også gå 😊 Danmark kan også vurderes hvis det ikke er for langt å kjøre 😊 vi bor i oslo-områder.

Anonymkode: e415d...742

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Barn 8 og 9. Noe  campingplasser som er litt utenom det vanlige? Fine lekeområder og basseng? Vi fartet mye i fjor, så i år vil jeg prøve å finne et sted vi kan være et par uker og bare slappe av 😊

Sverige, evt sørlandet kan også gå 😊 Danmark kan også vurderes hvis det ikke er for langt å kjøre 😊 vi bor i oslo-områder.

Daftø, men veldig populært så usikker på om det er ledig. 

Anonymkode: 886d9...ec1

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Daftø, men veldig populært så usikker på om det er ledig. 

Anonymkode: 886d9...ec1

Ok, ja tenkte ikke på at mye sikkert er nærmere fullbooket allerede.

Alternativt, om noen vet om noe skikkelig gøy så kom med forslag, så kan jeg heller se på air bnb eller lignende for overnatting. Men feks sesongkort i bø sommarland, det blir vel kjedelig å reise dit hver dag i 2 uker og veldig væravhengig?

Hafsten resort i Sverige har både nydelig strand og basseng. Restaurant, turstier, butikk, flotte lekeplasser, utleie av vannsportutstyr, klatrepark. 5-stjerners camping.

Kan også anbefale Kattegat strand camping i Danmark.

Anonymkode: f7aff...69a

Mora eller daftø er ved de mest populære. Jeg for min del liker best Hede. Alt er rent og pent der hele tiden. Lekeplass, basseng, minigolf. Og bygdemuseum i nærheten. Og ei lita bygd der man kan spasere rundt i gangavstand

Anonymkode: 99e55...665

Annonse

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Les overskriften på nytt

Anonymkode: 7d32e...aa4

Du kan jo prøve å lese innlegget 😏

Anonymkode: 9dbc2...26c

Byske Havsbad er fint, med alt du etterspør og relativt nært piteå som har mer/andre typer tiltak. I tillegg nært Skellefetå med Boda Borg, lekeland, klatrepark og «by» sjåpping osv! Der har vi vært mange ganger, ofte mye trøndere og nordlendinger i tillegg til svensker- men de siste gangene også en god del fra Østlandet. 

Ellers har vi vært på mange bra i Sverige, men bra defineres gjerne ut fra hvor gamle barna er og hva de ønsker……

Anonymkode: 88943...aa4

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...