Gå til innhold

Bærenett, sterke og holdbare, som tar liten plass i veska?

Anbefalte innlegg

Har du noen tips til meg? De må kunne brettes tilnærmet flatt, slik at jeg kan ha en liten stabel i veska uten at det bygger noe særlig.
Jeg har to jeg er fornøyd med, men begge fulgte med da jeg kjøpte ganske kostbare skinnvesker. Kan ikke kjøpe flere vesker for å skaffe meg bærenett😂🫣

Hvis du har tips eller linker blir jeg veldig glad. Betaler gjerne litt for å finne et handlenett-system som fungerer. 

Anonymkode: 4b270...fe4

Fortsetter under...

Jeg har alltid et par slike i veska. Ganske sterke og blir mye mindre sammenlagt enn de fra dagligvaren.

https://www.lindex.com/no/search?page=1&query=Bærenett&sortorder=Relevancy#8301159|80

Anonymkode: 000ab...655

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg har alltid et par slike i veska. Ganske sterke og blir mye mindre sammenlagt enn de fra dagligvaren.

https://www.lindex.com/no/search?page=1&query=Bærenett&sortorder=Relevancy#8301159|80

Anonymkode: 000ab...655

Jeg har også disse, slitesterke, god plass, tar mindre plass i lommen / veska en Kiwi sine, og litt finere 😉

Anonymkode: 2696b...ed1

Jeg bruker kiwi sine til mat.

Så har jeg også et par sånne fra Lindex som jeg har i lomma når jeg skal inn på senteret e.l. De er litt finere synes jeg, men også litt mindre og ikke så sterke som kiwi sine når du skal fylle med tunge varer som melk, mel osv.

Anonymkode: 71880...54c

Tusen takk for gode tips💛. Lindex sine ser veldig fine ut, både de og Nille sine ser ut til å kunne pakkes sammen til en flat firkant. Kjøper noen av hver og tester🤩

(Enig i at REMA og kiwi sine nylon-nett er praktiske, men passer dårlig til å ha liggende flatpakket i veska, de blir veldig klumpete sammenpakket).

Anonymkode: 4b270...fe4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...