Gå til innhold

Det ytre er ikke overfladisk.

Anbefalte innlegg

ReneRene skrev (19 minutter siden):

Hva er dette relatert til? 

Din tro på at et menneske kan framstå på en positiv måte bare basert på rett antrekk, mens rett atferd ikke kreves. Der tar du feil. 

(Og ja, det er en referanse til en annen tråd. Jeg ser ingen grunn til å late som om jeg "nullstiller" hodet mitt hver gang jeg kommer inn på forumet. Å selektivt viske ut hukommelse er ikke mulig.)

Anonymkode: 87caa...d4c

Fortsetter under...

ReneRene skrev (23 minutter siden):

Når du besøker orkanutsatte områder, så ville det vært veldig rart om du tropper opp i dress og pene sko 😃 det er snakk om å kle seg i forhold til normal intelligens og fornuft. Ikke annet. 

Nei, det er snakk om å møte opp et sted der man ikke var krevet å være. De kongeliges formelle oppgaver innebærer kun ting de kan gjøre i dress og pene sko. 

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Din tro på at et menneske kan framstå på en positiv måte bare basert på rett antrekk, mens rett atferd ikke kreves. Der tar du feil. 

(Og ja, det er en referanse til en annen tråd. Jeg ser ingen grunn til å late som om jeg "nullstiller" hodet mitt hver gang jeg kommer inn på forumet. Å selektivt viske ut hukommelse er ikke mulig.)

Hvor har jeg skrevet at rett adferd ikke kreves? Ikke noe sted. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kongen beklager at han tok glansen fra statsministeren – Norge (nrk.no)

"Monark i gummistøvler" - et bedre menneske enn noen som helst sosietetsfrøken i drakt og hatt!

Nei. Det er ikke noe tegn på at de er "bedre mennesker". Med akkurat den uttalelsen legger du nok mye mer vekt på antrekk enn hva jeg gjør 😃

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Nei, det er snakk om å møte opp et sted der man ikke var krevet å være. De kongeliges formelle oppgaver innebærer kun ting de kan gjøre i dress og pene sko. 

Er ikke dette noe av protokollen kongelige må følge? 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...