Gå til innhold

Ville dere kjøpt tørketrommel som er selvrensende eller ikke hvis dere hadde trengt en ny?

Anbefalte innlegg

Trenger ny tørketrommel men usikker på m jeg skal kjøpe selvrensende eller ikke...Har sett på en i samme merke som vaskemaskinen som ikke er det og en som er ett annet merke som er selvrensende..Er så mye å velge i. Hva har dere å og hva hadde dere valgt om dere hadde kjøpt ny?

Anonymkode: 8478e...391

Fortsetter under...

Uten tvil. Et av våre i-landsproblemer er at jeg mener lofilteret må tømmes når trommelen er brukt og mannen mener det er naturlig å vente til neste bruk. Irriterende og potensielt brannfarlig når jeg er sikker på at jeg brukte trommelen sist og selvsagt har oppført meg som folk, men så har han vært der og køddet det til.

Anonymkode: 63e74...132

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Uten tvil. Et av våre i-landsproblemer er at jeg mener lofilteret må tømmes når trommelen er brukt og mannen mener det er naturlig å vente til neste bruk. Irriterende og potensielt brannfarlig når jeg er sikker på at jeg brukte trommelen sist og selvsagt har oppført meg som folk, men så har han vært der og køddet det til.

Lofilteret må tømmes men kondensatoren renser seg selv for alt støv og lo som legger seg i den.

Hi

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Lofilteret må tømmes men kondensatoren renser seg selv for alt støv og lo som legger seg i den.

Hi

Fortsatt klart ja fra meg. Tror ikke mannen vet hva en kondensator er og hvor den er å finne, selv etter intensiv opplæring.

https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vask-og-tork/torketrommel-og-torkeskap/torketrommel/lg-torketrommel-rv9dn903b/604291

Jeg har denne og er veldig fornøyd med den. Selvrensende kondensator.  Lofilter tømmer jeg som rutine etter hver tørk. 

Veldig fornøyd med at det er Wifi styring på den og liker at det er med tørkehylle til å tørke f. eks en ullgenser eller sko.

Anonymkode: be425...111

Annonse

Jeg hadde selvrensende, men hadde ikke betalt ekstra for det nå. Kanskje litt ironisk siden vi nylig kjøpte ny som ikke har kondensator pga varmepumpe.

Anonymkode: 7a5fa...787

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg hadde selvrensende, men hadde ikke betalt ekstra for det nå. Kanskje litt ironisk siden vi nylig kjøpte ny som ikke har kondensator pga varmepumpe.

Hvorfor ikke kondensator pga varmepumpe?

Anonymkode: 0abbe...10f

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Hvorfor ikke kondensator pga varmepumpe?

Anonymkode: 0abbe...10f

Slik jeg forstod det så hadde de bare ikke det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...