Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #1 Skrevet 4. januar 2024 Er det vanlig å alltid være trøtt når man jobber skift? Legge seg 20-21 dagen før, får da 7-8 timer søvn. Sover likevel på sofaen hele kvelden etter skift, og går alltid rundt og er sur og sint? Blir snart gal. Han sover jo flere timer per natt enn meg, likevel må det alltid soves på sofaen. I helger sitter han oppe til 3-4 da, så det virker jo sikkert inn også. Så enten er han borte på jobb, eller så sover han. ALT her hjemme faller jo på meg. Selv om han da har fri og huset uten barn før alle senvakter. For da, ja nettopp, sover han også. Dette kan da ikke være normalt? Anonymkode: 43993...177
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 Nei, det er ikke normalt. Men det er ikke alle som kan jobbe skift. Min mann måtte slutte med det. Han sov dårlig med mange oppvåkninger, blødde mye neseblod, var slett ikke frisk og rask uansett om han jobbet kveld eller natt. Uggen i magen ble han også, særlig etter uka med natt. Så han byttet jobb. Noen kropper klarer omstillingene av døgn og måltidsrytme greit, andre ikke. Høres ut som din mann er av de som tåler det dårlig... Anonymkode: fba61...607
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå