Gå til innhold

Permanent hårfarging barn?

Anbefalte innlegg

ReneRene skrev (19 timer siden):

Det kan være helseskadelig, og at allergireaksjon kan komme opptil to døgn etterpå. 

En annen ting er at du bør lære datteren din å ta selvstendige valg, men siden du selv må spørre her, så er du kanskje litt dårlig rollemodell akkurat her. Du syns det er for tidlig, og da bør du faktisk si det. Venninnen er antageligvis sjefen i det forholdet, og det er okay siden noen er typisk ledere, men du kan likevel lære datteren din at hun kan ta egne avgjørelser.

Jeg ville også sett på foreldrene til venninnen. Er det mennesker du tenker har ok verdier? 

Til slutt tror jeg du bør være litt forutseende her og tenke på påvirkning videre. 

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

HI handler om at datteren til HI ønsker å farge håret fordi venninnen har gjort det. Ikke at datteren er lettpåvirkelig. Det er en bisetning, og det er sånn noen er. Man kan ikke oppdra absolutt alle barn til å være ledere. Noen er bare følgere. Men så er det HI som bestemmer hva hennes barn får lov til uavhengig av hva venninnen har fått lov til. 

Anonymkode: 4989a...941

Mitt første svar over. 

Fortsetter under...

Her ville datteren min farge håret rosa, da hun var 7 år. Noe som var helt uaktuelt da hun har mørke brunt hår. Men frisøren satte i 3 striper mer rosa falskt hår i håret hennes, og hun var fornøyd med det. Så det og kan jo være en løsning. 

Anonymkode: 986e0...4aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...