Gå til innhold

Er foodora helt elendige eller?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Javell vis du kunne gått helt til kina for å hente maten din så er det deg🤦‍♀️

men da bør de slutte å lyge om at de leverer på dør bare får å ringe å mase for å hente i bilen. Tulling

Anonymkode: 835a2...1b6

De lyger ikke. De stopper så nærme døra di bare kan! 😆

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

De har fått utlevert bein å gå på, så da får de bruke de.

Anonymkode: 8b3e3...b69

Det har kundene også! Jeg er helt sikker på at hvis noen av en eller annen grunn ikke kan gå, så yter de nok litt ekstra service 🙃

ReneRene skrev (Akkurat nå):

Det har kundene også! Jeg er helt sikker på at hvis noen av en eller annen grunn ikke kan gå, så yter de nok litt ekstra service 🙃

At du var en sånn tøffel, det hadde jeg ikke trodd.

ReneRene skrev (31 minutter siden):

😃 Neida. Sjåføren går ut, åpner den doble porten, kjører gjennom portrommet, inn i bakgården, stopper foran inngangen opp til meg og bærer meg opp trappa 😆

Jeg snakka ikke om portrommet. Jeg snakka om 100 meter fra der du normalt sett ville blitt satt av 

Ikke alle bor i en ghetto 

Anonymkode: 45f12...b7b

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg snakka ikke om portrommet. Jeg snakka om 100 meter fra der du normalt sett ville blitt satt av 

Ikke alle bor i en ghetto 

Herregud 😂 dere asså! Vi i ghettoen er nok litt mer tolerante og ikke fullt så krevende og vanskelige tenker jeg 🙃

Endret av ReneRene
ReneRene skrev (4 minutter siden):

Herregud 😂 dere asså! Vi i ghettoen er nok litt mer tolerante og ikke fullt så krevende og vanskelige tenker jeg 🙃

Igjen; det er en tjeneste de lover hvor kunden betaler og du himler med øynene fordi noen klager over at tjenesten ikke er som lovet?

Anonymkode: 8335c...59d

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Igjen; det er en tjeneste de lover hvor kunden betaler og du himler med øynene fordi noen klager over at tjenesten ikke er som lovet?

Neiida. Jeg himler med øynene fordi noen i morgenkåpe forventer å få pizzaen bokstavelig talt på døren for å slippe og gå noen få skritt. Det himler jeg med øynene og ler av. 

ReneRene skrev (1 minutt siden):

Neiida. Jeg himler med øynene fordi noen i morgenkåpe forventer å få pizzaen bokstavelig talt på døren for å slippe og gå noen få skritt. Det himler jeg med øynene og ler av. 

Det er da ikke det som er saken her. Det handler om å ikke få noe man har betalt for.

ReneRene skrev (4 minutter siden):

Man betaler for en tjeneste man ikke får! Når jeg bestiller takeaway med LEVERING PÅ DØRA, så vil jeg jo ha det levert. På døra! 

Jeg bruker HelloFresh. De leverer på døra. Hadde jo vært rimelig dust om de hadde levert den langs veien 

ReneRene skrev (44 minutter siden):

Nei, bare idioter klager på å gå noen meter 🙃 det tar jo hele under ett minutt. Det er for galt når du må betale for transport av maten 🙃

Du er helt komfortabel med å betale for en tjeneste du ikke får? Hvis rørleggeren går uten å skru til krana, elektrikeren lar dekselet ligge på bordet og tannlegen lar deg plukke ut bomull og instrumenter selv - helt ok? 

Anonymkode: 2498f...1a0

Annonse

ReneRene skrev (8 minutter siden):

Du hevdet forøvrig at du pleier å gi deg etter 2-3 kommentarer i en tråd. Hvordan syns du det går, egentlig 🙃🙃🙃

ReneRene skrev (10 minutter siden):

Det er jo det hun betaler for da. Pleier du å gjøre jobben din bare halvveis, og forvente at andre skal gjøre resten?

Om jeg bestiller mat hjem så er det pga at jeg av en eller annen grunn ikke kan/vil gå ut. Da forventer jeg å få tjenesten jeg bestiller, altså maten levert helt til dørstokken. Legg inn klage på appen, du skal ikke finne deg i å betale for en tjeneste du ikke får. 

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Hvilken forskjell er det på å hente ved bilen mot å hente i døra? 20 meter? Spiller det noen rolle? Men joda, har de garanti for "levering på døra", så skal de jo det. 

Men ikke snakk om at andre er sinte. Du freser jo som en sint katt i hovedinnlegget ditt, du også. 

Anonymkode: 27126...228

Forskjellen er nok at hi ikke har ett ønske om å gå ut i morgenkåpa, eller ta på seg sko og dra inn snø da hun med mat i hånda må gå inn med sko for å sette fra seg maten. Hun bestiller hjemlevering fordi hun ønsker å betale for at de som leverer maten ringer på døra og hun bare åpner og får maten uten å måtte kle på seg uteklær og utesko. Det er egentlug ganske enkelt å forstå. 

Anonymkode: f7297...490

ReneRene skrev (9 timer siden):

De lyger ikke. De stopper så nærme døra di bare kan! 😆

Er du virkelig så dum? De reklamerer for at de leverer på døren, vet du da hva det betyr? Ikke det nei. Ok, det betyr at de kjører til porten/gårdsplassen. Så går de ut og finner maten før de går til døren og ringer på. Den som har bestilt maten åpner døren og tar imot maten før bestiller lukker døren og sjåfør fra Foodora setter seg i bilen og kjører avgårde. Så enkelt er levering på døren.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er du virkelig så dum? De reklamerer for at de leverer på døren, vet du da hva det betyr? Ikke det nei. Ok, det betyr at de kjører til porten/gårdsplassen. Så går de ut og finner maten før de går til døren og ringer på. Den som har bestilt maten åpner døren og tar imot maten før bestiller lukker døren og sjåfør fra Foodora setter seg i bilen og kjører avgårde. Så enkelt er levering på døren.

Jeg skjønner ihvertfalll veldig godt hvorfor de ikke velger å ringe på hos folk etter å ha lest tråden her 😃 de er vel vant til å møte litt av hvert, så det er vel tryggest å sitte i bilen.  Tenker jeg... 

ReneRene skrev (31 minutter siden):

Jeg skjønner ihvertfalll veldig godt hvorfor de ikke velger å ringe på hos folk etter å ha lest tråden her 😃 de er vel vant til å møte litt av hvert, så det er vel tryggest å sitte i bilen.  Tenker jeg... 

Men da kan de ikke ha jobben med å levere varer på dørene til folk? Og hvem i denne tråden har fremstått så skremmende at noen skulle vegre seg fra å ringe på hos dem?

Er du fornøyd om frisøren sender deg ut etter å ha klippet halve håret ditt? Eller at snekkeren bare setter opp den ene veggen? Hvorfor er du så konfliktsky at du ikke våger å hevde forbrukerretten din? Om noen reklamerer for levering på døren skal de selvsagt ikke bli sittende i bilen utenfor huset. Hva om den som bestiller har småbarn i huset? Skal de forlate dem fordi budet ikke gidder å gå ut av bilen?

Av alt du gidder å krangel på 😄

ReneRene skrev (38 minutter siden):

Nå kverulerer du bare.

MissSaigon skrev (1 minutt siden):

Men da kan de ikke ha jobben med å levere varer på dørene til folk? Og hvem i denne tråden har fremstått så skremmende at noen skulle vegre seg fra å ringe på hos dem?

Er du fornøyd om frisøren sender deg ut etter å ha klippet halve håret ditt? Eller at snekkeren bare setter opp den ene veggen? Hvorfor er du så konfliktsky at du ikke våger å hevde forbrukerretten din? Om noen reklamerer for levering på døren skal de selvsagt ikke bli sittende i bilen utenfor huset. Hva om den som bestiller har småbarn i huset? Skal de forlate dem fordi budet ikke gidder å gå ut av bilen?

Av alt du gidder å krangel på 😄

Vet du hva? Jeg krangler ikke i det hele tatt. Jeg syns det er latterlig å klage på at ikke kan lukke opp døra i morgenkåpe, eller gå de få meterne ut porten. Det er hva jeg skrev, og så starter folk her 😃 ufine og diskriminerende mot rasistiske ytringer hagler her! Og du med hersketeknikker. 

Det er ikke skremmende ( bortsett fra den mer rasistiske/ diskriminerende ), men gud bedre så mange ufine. Ikke folk jeg ville ringt på hos som de fremstår her! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...