Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #1 Skrevet 3. januar 2024 Min søster har aldri gitt meg noen som helst oppbakking, trøst, eller sympati. For en uke siden ringte hun og sa at hun hadde en god nyhet. Jeg ble satt litt i tenkeboksen. Så tenkte jeg meg om: Hva gjelder dette, mon tro? God nyhet for meg, eller for henne? Klarer dere å gjette hvem denne gode nyheten gjelder? Anonymkode: 3fd60...9ab
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #2 Skrevet 3. januar 2024 Hun er plukket ut av Elon Musk til å være blant de første som drar til Mars? Anonymkode: 2a832...331
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #3 Skrevet 3. januar 2024 Hva slags overskrift er dette?! Anonymkode: 13de8...00f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #4 Skrevet 3. januar 2024 For en tullete tråd. Anonymkode: f6b1f...f70
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #5 Skrevet 3. januar 2024 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Min søster har aldri gitt meg noen som helst oppbakking, trøst, eller sympati. For en uke siden ringte hun og sa at hun hadde en god nyhet. Jeg ble satt litt i tenkeboksen. Så tenkte jeg meg om: Hva gjelder dette, mon tro? God nyhet for meg, eller for henne? Klarer dere å gjette hvem denne gode nyheten gjelder? Anonymkode: 3fd60...9ab Merkelig overskrift God nyhet for henne selvsagt Anonymkode: 47812...74b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #6 Skrevet 3. januar 2024 Jeg er i dyp sorg. Hun ringer meg og sier at hun har en god nyhet. Jeg tror jo først at denne informasjonen gjelder meg. Inntil jeg fikk tenkt meg om....... Merkelig overskrift. Javel! Anonymkode: 3fd60...9ab
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #7 Skrevet 3. januar 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg er i dyp sorg. Hun ringer meg og sier at hun har en god nyhet. Jeg tror jo først at denne informasjonen gjelder meg. Inntil jeg fikk tenkt meg om....... Merkelig overskrift. Javel! Anonymkode: 3fd60...9ab Så hun er ikke blitt utvalgt av Elon Musk til å dra til Mars? Anonymkode: 2a832...331
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #8 Skrevet 3. januar 2024 Kondolere❤️ I og med at hun ikke evner å støtte sin søster i en grusom tid, er hun nok så egoistisk at hun har ringt for å kunngjøre en god nyhet tilknyttet seg selv. Anonymkode: 9ff89...8da
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #9 Skrevet 4. januar 2024 Er det forbanna meg mulig??!? Anonymkode: c4431...d45
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #10 Skrevet 4. januar 2024 At hun nå har vist sitt sanne ansikt slik at du kan kutte henne helt ut. Anonymkode: 118df...cee
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #11 Skrevet 4. januar 2024 Har du nettopp mistet ham? For livet til verden utenfor går videre selv om du står på stedet hvil. Anonymkode: 1357f...cd1
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #12 Skrevet 4. januar 2024 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg er i dyp sorg. Hun ringer meg og sier at hun har en god nyhet. Jeg tror jo først at denne informasjonen gjelder meg. Inntil jeg fikk tenkt meg om....... Merkelig overskrift. Javel! Anonymkode: 3fd60...9ab Jeg forstår hva du skriver, vil tippe du også er opprørt og da blir det fort tankene rett på papiret. Kondolerer. Det er uforståelig som selv søster og tante, at du ikke får støtte fra de rundt i en slik sorg. Hva kan jeg si? Søk trøst hos de rundt deg som er der for deg, ikke seg selv. Kanskje det kan hjelpe å delta i gruppeterapi med andre som har opplevd det samme? Anonymkode: 4e140...2cc
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #13 Skrevet 4. januar 2024 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Har du nettopp mistet ham? For livet til verden utenfor går videre selv om du står på stedet hvil. Anonymkode: 1357f...cd1 Verden ja. Nå er ikke tante og søster akkurat resten verden… Anonymkode: 4e140...2cc
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #14 Skrevet 4. januar 2024 Jeg forstår ikke. Har du mistet sønnen din? Og din søster ringer for å fortelle noe gledelig for henne? Anonymkode: 47812...74b
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #15 Skrevet 4. januar 2024 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Verden ja. Nå er ikke tante og søster akkurat resten verden… Anonymkode: 4e140...2cc Men hva var den «gode» nyheten da? Hva var det hun ville fortelle deg? og hvor lenge er det siden du mistet ditt barn? Jeg mistet selv et voksent barn for to år siden, jeg vet hvordan du har det. Anonymkode: f8899...d9a
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #16 Skrevet 4. januar 2024 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Men hva var den «gode» nyheten da? Hva var det hun ville fortelle deg? og hvor lenge er det siden du mistet ditt barn? Jeg mistet selv et voksent barn for to år siden, jeg vet hvordan du har det. Anonymkode: f8899...d9a Jeg er ikke trådstarter. Påpekte kun at verden som går videre er litt lengre unna enn tante og søster. I hvert fall i en familie som holder sammen. Anonymkode: 4e140...2cc
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #17 Skrevet 4. januar 2024 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke trådstarter. Påpekte kun at verden som går videre er litt lengre unna enn tante og søster. I hvert fall i en familie som holder sammen. Anonymkode: 4e140...2cc Ja JEG vet jo det. Jeg har selv søsken som ikke kunne brydd seg mindre. Jeg bare lurte på hva nyheten var, og om det var lenge siden dødsfallet. Anonymkode: f8899...d9a
ReneRene Skrevet 4. januar 2024 #18 Skrevet 4. januar 2024 Jeg forstår ingenting av innlegget. Er "din 24- åring" barnet ditt, så kondolerer. Når skjedde det? Søsken kan ha ganske giftige forhold, for ofte konkurrerer de hele livet. Om å være flinkest, få mest oppmerksomhet, være "den spesielle" og den fornuftigste osv osv. Det er ikke alltid like naturlig at søsken er veldig sjenerøse ovenfor hverandre. Til og med søsken til partneren kan bli anstrengte forhold. Det er jo likevel veldig stygt å ikke støtte noen som mister barnet sitt. Da går det for langt, mildt sagt.
MissSaigon Skrevet 4. januar 2024 #19 Skrevet 4. januar 2024 Jeg skjønner heller ikke helt hva du mener i hi. Du har mistet barnet ditt og ikke fått noen trøst eller støtte fra din søster? Og så ringer hun med gode nyheter for seg selv? At du blir skuffet over manglende støtte i en forferdelig tid, kan jeg skjønne, men hvorfor det er negativt at søster opplever positive ting ser jeg ikke helt.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #20 Skrevet 4. januar 2024 Kondolerer❤️ Det må være ekstra vondt når omtanken mangler fra de som skal være dine nærmeste når du er i dyp sorg. Anonymkode: 01026...1d2
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #21 Skrevet 4. januar 2024 Tipper hun er gravid. kondolerer med tapet av barnet ditt. Anonymkode: 30c66...d83
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #22 Skrevet 4. januar 2024 Kondolerer ❤️ mistet du din gutt nå nylig? hun tenkte seg nok om, men selv i sorgen og i krise må man klare å se andre en seg selv. De aller fleste av oss har lite eller ingen erfaring med at foreldre mister sine barn. Jeg unnskylder hun ikke men som sakt hun tenkte nok seg ikke om. Anonymkode: 2374e...917
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #23 Skrevet 4. januar 2024 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Tipper hun er gravid. kondolerer med tapet av barnet ditt. Anonymkode: 30c66...d83 Der har du det nok! Og det er en lei situasjon. Anonymkode: 2a832...331
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #24 Skrevet 4. januar 2024 Jeg skjønner at du har det vondt og er i dyp sorg, kondolerer med tapet av din sønn ❤️ Jeg skjønner også at du er lei deg for at din søster ikke har vært noen støtte for deg i sorgprosessen. Men, jeg skjønner ikke at du ønsker hun skal holde ting som skjer i livet hennes hemmelig for deg. Om hun er gravid, har fått en ny jobb eller hva det måtte være så hadde det vel vært enda verre om hun valgte å holde deg helt på avstand og ikke fortelle deg? Anonymkode: bd482...68d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2024 #25 Skrevet 4. januar 2024 Veldig trist at du har fått lite støtte av henne i den livskrisen du står i. ❤️ Men tenk deg så trist det hadde vært om ingen turte å fortelle deg om bra ting som skjer i livet deres? Eller foretrekker du at de skal «skåne deg» for positive ting? Hvis dette gjelder at hun er gravid så hadde det vel vært mye vondere om hun ikke sa noe til deg? Anonymkode: fb555...f18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå