Gå til innhold

Kan folk være så greie å slutte å avspore og referere til andre tråder?

Anbefalte innlegg

Jeg leser her noen ganger i uka og ser ofte at noen her følger ekstra godt med og kjenner faktisk en gud og hvermann her inne anonym eller ikke. Og utrolig mange spydige folk som ikke holder seg til trådens tema og tråkker ned på andre og er sykt ufine!

Det er faktisk utrolig forstyrrende. Det er sykt unødvendig og gå inn i en tråd for å avkrefte spekulasjoner, fatter ikke at fleste her inne kan være så usaklige. Liker jeg ikke en tråd? Nei vell *trykker meg ut*

»hmm denne tråden er lik en annen. Ååååå denne må være samme person som skrev om sex med kollega! Må skrive det inn her herregud!» nei uff det får faktisk være grenser på kontrollbehov og mistenksomhet her inne. Spammere med sjyke hang ups vil jeg si. 

vis du følte deg truffet så vet du det er deg jeg snakker om ;) og nei denne tråden er ikke får å være stygg mot noen men det er viktig å si ut når ting ikke er ok. Dette forumet begynner jo å bli verre en kvinneguiden jo

Anonymkode: 9af3d...857

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

vis du følte deg truffet så vet du det er deg jeg snakker om ;) og nei denne tråden er ikke får å være stygg mot noen men det er viktig å si ut når ting ikke er ok. Dette forumet begynner jo å bli verre en kvinneguiden jo

Nei, vi kan ikke slutte med det. 

"vis" du greier å skrive som en voksen, kompetent språkbruker en dag, slik at innleggene ikke ligner et sår på netthinna, så skal jeg slutte å si hvem jeg tror du er. Og det er ikke "får å være stygg", det er for å gjøre deg en tjeneste, så du slipper å drite deg ut.  

Anonymkode: c4dc0...419

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

"vis" du greier å skrive som en voksen, kompetent språkbruker en dag, slik at innleggene ikke ligner et sår på netthinna, så skal jeg slutte å si hvem jeg tror du er. Og det er ikke "får å være stygg", det er for å gjøre deg en tjeneste, så du slipper å drite deg ut.  

Og nei jeg  heller ikke! Fritt forum, forstår ikke hvorfor det er sååååååå sykt vanskelig og trykke seg ut av tråder, og må være sykt ufin. Jeg håper du er 12-13 eller noe, da jeg forventer at voksne folk ikke rakker ned på andre. Sykt hersketeknikk du bruker, man kan gi råd på en finere måte en å være ufin altså, men trådens tema var jo ikke det

Og nei jeg  heller ikke! Fritt forum, forstår ikke hvorfor det er sååååååå sykt vanskelig og trykke seg ut av tråder, og må være sykt ufin. Jeg håper du er 12-13 eller noe, da jeg forventer at voksne folk ikke rakker ned på andre. Sykt hersketeknikk du bruker, man kan gi råd på en finere måte en å være ufin altså, men trådens tema var jo ikke det

Jeg driter i hvem du tror jeg er. Dette er et forum, la folk få lufte sine tanker ut uten at de trenger alle avsporingene, det er faktisk andre som jeg ser her inne som har opplevd samme her. 

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Vel, sååååå sykt vanskelig er det sikkert ikke for deg å scrolle forbi de innleggene du ikke vil lese heller. Dette er sikkert femte tråden din om at du ikke vil bli gjenkjent og om vi kan slutte å kommentere på det. 

Sorry, nei, no can do. Det står meg fritt. 

Og vet du hva? Det står deg fritt å skaffe deg en venn å spørre om alle disse toskete hundespørsmålene. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vel, sååååå sykt vanskelig er det sikkert ikke for deg å scrolle forbi de innleggene du ikke vil lese heller. Dette er sikkert femte tråden din om at du ikke vil bli gjenkjent og om vi kan slutte å kommentere på det. 

Sorry, nei, no can do. Det står meg fritt. 

Og vet du hva? Det står deg fritt å skaffe deg en venn å spørre om alle disse toskete hundespørsmålene. 

Så klart mitt tråd :) når samme troll person sitter i dette forumet 24/7 og kommenterer samme spamme sitt i alle tråder fordi en ikke har noe bedre å gjøre så får de høre det. 
Og vet du hva? Det står seg fritt får å slutte å spamme og være sykt obsessed med å spekulere en hvermann i trådene, det er så uinteressant med de samme toskete kommentarene dine.. masse hersketeknikk på deg, som skal kontrollere.

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Så klart mitt tråd :) når samme troll person sitter i dette forumet 24/7 og kommenterer samme spamme sitt i alle tråder fordi en ikke har noe bedre å gjøre så får de høre det. 
Og vet du hva? Det står seg fritt får å slutte å spamme og være sykt obsessed med å spekulere en hvermann i trådene, det er så uinteressant med de samme toskete kommentarene dine.. masse hersketeknikk på deg, som skal kontrollere.

Du, jeg har ikke besøkt forumet siden 21.12. 

Så hvis du har fått disse svarene 24/7, da er det nok du selv som er her for ofte...

Du, jeg har ikke besøkt forumet siden 21.12. 

Så hvis du har fått disse svarene 24/7, da er det nok du selv som er her for ofte...

Sikker på det?😂 jeg leser noen ganger her  og ser andre som får samme tullesvar så tenker jeg «oidaaaa» 

Sikker på det?😂 jeg leser noen ganger her  og ser andre som får samme tullesvar så tenker jeg «oidaaaa» 

Jeg er "sikker" på hva jeg har brukt juleferien til, ja. At du har så dårlig menneskekunnskap at du ikke greier å skjelne den ene fra den andre er ditt eget problem. Selv klarer jeg det utmerket. 

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Toskete spørsmål fortjener toskete svar

Anonymkode: a182c...838

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er "sikker" på hva jeg har brukt juleferien til, ja. At du har så dårlig menneskekunnskap at du ikke greier å skjelne den ene fra den andre er ditt eget problem. Selv klarer jeg det utmerket. 

Men klarer foresatt ikke å gå fra en tråd og la vær😂

Toskete spørsmål fortjener toskete svar

Anonymkode: a182c...838

Og toskete folk som rakker ned på andre fortjener å bli sett her. La andres tråder få være om man misliker de så mye

Annonse

Men klarer foresatt ikke å gå fra en tråd og la vær😂

Du startet en tråd med et spørsmål. Jeg svarer på spørsmålet. 

Hvis du helst vil ha det sånn at du skal kontrollere innhold i tråden og slippe svar du ikke liker, må du bruke f eks veggen din på facebook. Den bestemmer du over. På dette forumet lever trådene sitt eget liv. Og jeg svarer relevant i denne.

Du startet en tråd med et spørsmål. Jeg svarer på spørsmålet. 

Hvis du helst vil ha det sånn at du skal kontrollere innhold i tråden og slippe svar du ikke liker, må du bruke f eks veggen din på facebook. Den bestemmer du over. På dette forumet lever trådene sitt eget liv. Og jeg svarer relevant i denne.

«Når man prøver å leke smart»

«Når man prøver å leke smart»

Når man prøver å leke smart, starter man en ny tråd om et problem man har i en annen... og så skjeller man ut de som svarer i tråden, for man ville helst at alle bare skulle lystre. Ikke så smart, da. 

Når man prøver å leke smart, starter man en ny tråd om et problem man har i en annen... og så skjeller man ut de som svarer i tråden, for man ville helst at alle bare skulle lystre. Ikke så smart, da. 

Sier personen som er obsessed med meg😆 og elsker «alle mine tråder»✌️ 

kjekt med en hemmelig fan 🥰 

Vis det er så sykt irriterende å bli gjenkjent så får du slutte å være så sykt gjenkjennbar. Det er så sykt rart å lese noen som er så sykt opphengt i begreper de ikke forstår men likevel bruker helt sykt mye. 

Anonymkode: 11630...895

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg syns kanskje innlegg som dette over av en som tydeligvis selv tror hn er en "voksen kompetent" språkbruker, er like tullete som å referere til andre tråder. Det er bokstavelig talt helt utrolig hvor vulgære alt for mange er her. 

Men jeg er enig. Å referere til andre tråder er å spolere en tråd, men saklighet er nå en gang også et stort problem her....

Tror nok ikke oppfordringer når helt fram her. 

ReneRene skrev (9 minutter siden):

Jeg syns kanskje innlegg som dette over av en som tydeligvis selv tror hn er en "voksen kompetent" språkbruker, er like tullete som å referere til andre tråder. Det er bokstavelig talt helt utrolig hvor vulgære alt for mange er her. 

Men jeg er enig. Å referere til andre tråder er å spolere en tråd, men saklighet er nå en gang også et stort problem her....

Tror nok ikke oppfordringer når helt fram her. 

Legger til at det å referere til hvordan en annen bruker er ved å si; du pleier, du gjør alltid, vi er sjelden enige, jeg har sett deg skrive..  etc er unødvendig. Hvis alle kunne fokusert kun på det som kommer frem i den enkelte tråd så hadde forumet blitt et mye bedre sted.

Anonymkode: 58958...48c

Nei, det kan du ikke forvente .

Vet ikke hvor mange brukere som er aktive her, men dette er et ganske lite forum og noen er veldig gjenkjennelig. Da blir diskusjonen sånn, og du kan ikke styre andres innlegg på et anonymt forum. 

Du må akseptere ting som de er, eller la være å delta.

Anonymkode: 2e76e...2ac

Legger til at det å referere til hvordan en annen bruker er ved å si; du pleier, du gjør alltid, vi er sjelden enige, jeg har sett deg skrive..  etc er unødvendig. Hvis alle kunne fokusert kun på det som kommer frem i den enkelte tråd så hadde forumet blitt et mye bedre sted.

Enig. 

Jeg har skrevet at jeg og en annen sjelden er enig, men nå diskuterer hun og jeg absolutt alt hele tiden, så tror nok det er plass til slike bemerkninger i enkelte tilfeller altså. Å være litt nyansert er nok ikke feil, men å ha som vane blir nok noe helt annet. 

ReneRene skrev (20 minutter siden):

Enig. 

Jeg har skrevet at jeg og en annen sjelden er enig, men nå diskuterer hun og jeg absolutt alt hele tiden, så tror nok det er plass til slike bemerkninger i enkelte tilfeller altså. Å være litt nyansert er nok ikke feil, men å ha som vane blir nok noe helt annet. 

Det beste er nok å droppe slikt.

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det beste er nok å droppe slikt.

For hvem? Når vedkommende går på repeat med "Vi må ikke være enige" "Det er jeg ikke enig i " og "Vi er uenige", så ser jeg ikke noe problem med å svare at vi sjelden er enige om noe 🙃 tror ikke noen hverken blir støtt av det, eller bryr seg overhodet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...