Gå til innhold

Når du er på besøk hos noen

Anbefalte innlegg

enten det er i et selskap eller over flere dager. Du sitter sammen med andre i stua og så får du en telefon du må ta. Tar du den og ber de andre være stille eller tar du den, ber den som ringer vente og går ut av rommet? Jeg har hatt en gjest på besøk over nyttår og hver gang telefonen hennes ringte så ble hun sittende i sofaen og snakke, av og til lenge, og om vi andre begynte å prate så hysjet hun på oss. Dette er ikke normalt, vel?

Anonymkode: 52f7d...6fc

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

enten det er i et selskap eller over flere dager. Du sitter sammen med andre i stua og så får du en telefon du må ta. Tar du den og ber de andre være stille eller tar du den, ber den som ringer vente og går ut av rommet? Jeg har hatt en gjest på besøk over nyttår og hver gang telefonen hennes ringte så ble hun sittende i sofaen og snakke, av og til lenge, og om vi andre begynte å prate så hysjet hun på oss. Dette er ikke normalt, vel?

Nei, dårlig folkeskikk. 

Anonymkode: 07e57...5d4

Annonse

Takk. Det var det vi tenkte også, men så snakket jeg med en kollega og spurte henne og hun mente at det var helt greit å ta telefonen der man var. Hadde det vært en kjapp samtale hadde jeg syntes det var greit men å sitte i 10 minutter for å skravle synes jeg var ufint. 

Frekt å ta private samtaler i et fellesrom, og helt utilgivelig frekt å hysje på de andre rundt. Som gjest er det så upassende at jeg ikke har ord. Hun hadde ikke blitt bedt til meg igjen. Hun vil jo helst være sammen med dem hun telefonerer med.

Anonymkode: 04c39...ab0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...