Gå til innhold

Anna fra Ødemarka - noen som kjenner til den historien?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det står en del i Wikipedia (under Anna Widén). Historien ble kjent gjennom en bok Dagfinn Grønoset skrev på 1970-tallet, den går det sikkert fortsatt an å få tak i på et bibliotek. 

Anonymkode: 81dd1...0be

☆☆☆ skrev (4 timer siden):

Oi, nederst i den artikkelen er det en link til et gammelt TV-program om henne som fortsatt er tilgjengelig på NRK! Fascinerende greier: https://www.nrk.no/video/anna-i-odemarken_14748

Anonymkode: 81dd1...0be

Annonse

Fantastisk dame! Jeg ble «kjent» med Anna da jeg som ungdom arbeidet på sykehjem, og de hadde boka der. Vi leste ofte høyt fra den- og i ren egenfacinasjon har jeg kjøpt meg bok selv siden! Anbefales- så kan vi dvele bittelitt ved de livene vi lever idag, og det livet hun og mange kvinner levd før. (Jada, jeg vet alt endrer seg osv, men likevel - Anna altså❤️). 

Anonymkode: 6c768...ef7

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Kan ikke få lest hele historien på klikk.no da jeg ikke har abonnement. Men er det noen som vet hva som skjedde med damen? 

Anonymkode: 7448e...37f

Hun jobbet og jobbet til hun ble gammel. Du får boka av Dagfinn Grønoset på biblioteket. 

Anna "herjet" forsidene i Allers, Hjemmet og Se&Hør på åttitallet da jeg vokste opp.

Anonymkode: 055f7...fb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...