Gå til innhold

Er det slemt å ha sex med noen av denne grunnen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Mot mannen, selvsagt. Hva trodde du, naboen? 

Anonymkode: f2223...550

Jeg ville nok heller tenkt at det var å være slem mot seg selv å ha sex med en man ikke har lyst på. Akkurat som om mannen får et problem her. 

Annonse

ReneRene skrev (3 minutter siden):

Jeg ville nok heller tenkt at det var å være slem mot seg selv å ha sex med en man ikke har lyst på. Akkurat som om mannen får et problem her. 

Ja. Er kanskje det. Men jeg tenner sånn på at han vil ha sex med meg. Men jeg liker han ikke egentlig 🙈🙈

Anonymkode: 6a11c...f9d

Lektor Doppler med tillegg skrev (38 minutter siden):

Hvordan kan det være slemt å ha sex med noen som vil ha deg? Dersom han vil ha deg som i gifte seg med deg er det kanskje litt anderledes. Men det høres ut som puling? 

Han er ikke forelsket 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er en mann som har så lyst på meg. Jeg har ikke lyst på han. Men det tenner meg at han er så kåt på meg. Dessuten tror jeg han er god i sengen 

Ligg med ham, sug ham, bruk ham! Fortell oss hvordan han var. Størrelse på penisen hans og sånne ting. Vi trenger litt sexy historier her inne nå. 

Anonymkode: b484f...10a

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Ja. Er kanskje det. Men jeg tenner sånn på at han vil ha sex med meg. Men jeg liker han ikke egentlig 🙈🙈

Hvordan skal du orke å ha sex med ham da? Eller har du hatt sex med noen du ikke liker før, og det gikk greit? 

Du trenger ihvertfall ikke tenke på ham 🙃

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ligg med ham, sug ham, bruk ham! Fortell oss hvordan han var. Størrelse på penisen hans og sånne ting. Vi trenger litt sexy historier her inne nå. 

Eh, nei. Hold slikt for deg selv. Eller til KG der det deles alt for mye slikt.

Anonymkode: 7beac...77f

ReneRene skrev (1 time siden):

Hvordan skal du orke å ha sex med ham da? Eller har du hatt sex med noen du ikke liker før, og det gikk greit? 

Du trenger ihvertfall ikke tenke på ham 🙃

Er du seriøs? 

Anonymkode: f2223...550

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Eh, nei. Hold slikt for deg selv. Eller til KG der det deles alt for mye slikt.

Anonymkode: 7beac...77f

Ikke hør på disse kjedelige rødstrømpene, Hi. Mer sex. 

Annonse

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Du tenner jo på tanken på sex med han. Grunnen til at vi tenner på noen kan jo være så forskjellig.. 

Anonymkode: bb466...419

Sant. Jeg kjører på

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Er en mann som har så lyst på meg. Jeg har ikke lyst på han. Men det tenner meg at han er så kåt på meg. Dessuten tror jeg han er god i sengen 

Slemt?? Nei aldeles ikke, tvert i mot. Du vil glede han, du gjør en god gjerning. Men du bør la han forstå at det blir ikke mer etterpå, ikke forhold altså. 

Anonymkode: 47de6...739

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Slemt?? Nei aldeles ikke, tvert i mot. Du vil glede han, du gjør en god gjerning. Men du bør la han forstå at det blir ikke mer etterpå, ikke forhold altså. 

Anonymkode: 47de6...739

Han er ikke interessert i et forhold 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...