Anonym bruker Skrevet 1. januar 2024 #1 Del Skrevet 1. januar 2024 Jeg ser stadig slike ‘fornuftige’ løsninger på julegaver til den man har valgt å leve livet sammen med. For meg er et slikt valg ganske uforståelig. Hvor er romantikken, spenningen ved å få og gleden ved å gi? Jeg trenger ingen dyr gave under treet, men én gave med bare mitt navn på syns jeg at jeg fortjener. Det kan være alt fra en dagkrem, hansker eller en bok til diamantring, men én gave som mannen i mitt liv har tenkt at jeg blir glad for vil jeg gjerne ha. Dere som velger fornuften over romantikken, tenker dere over at det er et dårlig tegn å ikke ønske å overraske hverandre? Anonymkode: 8af46...352 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2024 #2 Del Skrevet 1. januar 2024 Nå får jeg gave av gubben både til jul, morsdag og bursdag, og vi har vært sammen i 25 år. At en og annen gave er fornuftig lever vi godt med altså, det betyr jo ikke at alle gaver er fornuftig. Anonymkode: 0b965...9f1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/#findComment-150052439 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. januar 2024 #3 Del Skrevet 1. januar 2024 Vi gir ikke gaver til hverandre og kunne fint ha kjøpt dyner i stedet. For min del definerer ikke gaver kjærligheten vår og er veldig fornøyd med ordningen hvor kun ungene får gaver. Når vi har bursdag så går vi ut og spiser en bedre middag i stedet for gaver og vi setter opplevelser høyere enn det som pakkes inn og legges under treet. Jeg tenker det viktigste er at paret er enige om hvordan slikt gjøres. Hvis en vil det ene og den andre vil det andre så blir det krasj. Romantikken her er i alle fall til stede i aller høyeste grad😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/#findComment-150052440 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2024 #4 Del Skrevet 1. januar 2024 Null romantikk her, har aldri vært romantisk og har aldri savnet det. Blir nok robotstøvsuger til hverandre, kjøpes etter jul. Anonymkode: 0938b...9af Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/#findComment-150052441 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2024 #5 Del Skrevet 1. januar 2024 Hos oss har det mest med økonomi og gjøre. Ingen av oss er spesielt romantiske heler så ikke ett savn for min del. Anonymkode: 0a0a1...e9e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/#findComment-150052443 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2024 #6 Del Skrevet 1. januar 2024 Nå er jeg mottaker av fornuftige gaver. Jeg prver å tenke på ting han kunne kjøpt som jeg ville brukt. Kremer og kroppspleie kjøper jeg det jeg pleier å bruke når jeg trenger det. Samme med klær. Jeg trenger ikke nye skinnhansker eller skjerf. Jeg har et part-tre av begge og de klarer seg sikkert de neste 20 årene. Utstyr til hobbyer og fritidsaktiviteter har jeg det jeg trenger av. Jeg er ikke opptatt av vesker eller annet tilbehør. Bruker ikke smykker eller sminke. Det er klart han kunne ha kjøpt noe knyttet til opplevelser, men også der bestiller jeg billetter og turer jeg ønsker å dra på Jeg er litt opptatt av interiør, men det er jo også til felles hjem. Dessuten liker jeg i grunn å plukke det selv. Så da han spurte hva jeg ønsket meg var svaret mitt vannkoker. Noe til hele husholdningen. Jeg liker nesten alt rundt jula, og det å motta gaver er ikke en av de tingene. Anonymkode: fa0c0...cb1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/#findComment-150052445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2024 #7 Del Skrevet 1. januar 2024 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Dere som velger fornuften over romantikken, tenker dere over at det er et dårlig tegn å ikke ønske å overraske hverandre? Anonymkode: 8af46...352 Hvorfor tror du at alle er som deg? For mange har ikke romantikk noe som helst med gaver å gjøre... For meg er det romantisk at han vil gjøre ting for meg, lage middag til meg, komme og "ta fra meg" støvsugeren og støvsuge når jeg hadde tenkt å gjøre det, børste snø av bilen min når han skal først på jobb så jeg slipper etterpå, alle sånne små ting. Når han topper det med å komme med en bukett blomster på en vanlig tirsdag, eller invitere meg ut å spise en søndag, da synes jeg han er riktig så romantisk. I år fikk jeg et smykke til jul da, men i fjor kjøpte vi nye gryter til kjøkkenet. Gaven under treet har ingenting å si hverken for kjærligheten eller romantikken i vårt forhold. Anonymkode: 0b965...9f1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/#findComment-150052446 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2024 #8 Del Skrevet 1. januar 2024 Har ikke lyst på en ubrukelig ring. Hadde blir sykt glad for ny dyne, det betyr i hvert fall at mannen (som jeg ikke har) hadde tenkt på meg😁 Kjøpte meg forøvrig ny dyne selv, før jul. Men ikke så ille at jeg pakket den inn og åpnet den foran alle 😂 Anonymkode: 48781...2c2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/#findComment-150052449 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2024 #9 Del Skrevet 1. januar 2024 Vi har vært sammen i 27 år nå og har et bedre forhold enn folk flest tror jeg. Vi kan overraske hverandre, ha romantiske ting vi gjør osv., men sjeldent knyttet til faste dager, inkludert jul og bursdager. Ingen av oss liker stresset rundt dette, så vi kjøper sjeldent gaver til hverandre i slike sammenhenger, men heller da noe fornuftig eller en opplevelse til senere. Julen som var har vi "gitt" hverandre en helg i slutten av januar på hotell, i fjor kjøpte vi nye mobiltelefoner på black friday som julegaver osv. Men det er jo ikke dette som definerer forholdet vårt, jeg er faktisk mer bekymret over de som er et forhold der dette blir så viktig at det er avgjørende. Vårt forhold består i å være bestevenner som snakker sammen om absolutt alt mulig, støtter hverandre på tunge dager, får den andre til å le, tuller, tøyser og lekesloss, kysser og klemmer mange ganger daglig, ligger i armkroken og ser film, har fantastisk sex, ligger og koser hver kveld før vi sovner og savner hverandre hvis vi er fra hverandre en hel dag. En julegave har liksom ikke noe med dette å gjøre. Anonymkode: 6f30a...620 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/#findComment-150052457 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 1. januar 2024 #10 Del Skrevet 1. januar 2024 Det er ikke enten eller. Å ta hensyn og gi oppmerksomhet i hverdagen betyr ikke at man ikke "trenger" å kjøper gaver, og vice versa. Det er jo normalt at en hjelper hverandre og har det fint på andre måter i et forhold, så derfor kan jo nettopp gaver være det ekstra. Overraskelseksmomentet. Vi har nok kanskje forskjellige syn på hva som er romantisk, men å kjøpe praktiske gaver til hverandre kan jeg ikke se har noe med romantikk å gjøre ihvertfall, om de som ikke gir gaver har det mindre romantisk generelt vet jeg ikke, men gi gaver er hyggelig og noe man gjør en innsats for, så jeg syns ihvertfall det er fint. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/#findComment-150052461 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2024 #11 Del Skrevet 1. januar 2024 Å velge å ikke gi julegaver til hverandre av en eller annen (for meg, uforståelig) grunn er jo noe helt annet enn å si at man kjøper dyner, snøskuffe, ferietur osv. Det er vel heller ikke slik at de som gir hverandre julegaver ikke er gode med hverandre resten av året. Man trenger ikke å ha enten/eller, man kan gi blomst en tirsdag, hjelpe hverandre på en torsdag OG sørge for at det ligger en gave under treet den ene dagen i året det er en viss forventning om gaver. Det er også et aspekt om hvem som sørger for de andre gavene som er under treet? Hvem passer på at barna får noenlunde lik verdi på gavene og at både bestemor og onkel får gave? I de fleste forhold jeg kjenner til er dette fruen sitt hovedansvar, så da syns jeg oppriktig talt at hun også fortjener en gave hun ikke har kjøpt selv. Jeg registrerer at mange kommer i forsvar og hevder at deres forhold er så flott og ikke avhengig av gaver. Det tror jeg på, men for meg er det ikke et bra argument for å ikke gi hverandre en liten oppmerksomhet. Om så bare en plate av yndlingssjokoladen. hi Anonymkode: 8af46...352 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/#findComment-150052488 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. januar 2024 #12 Del Skrevet 1. januar 2024 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Å velge å ikke gi julegaver til hverandre av en eller annen (for meg, uforståelig) grunn er jo noe helt annet enn å si at man kjøper dyner, snøskuffe, ferietur osv. Det er vel heller ikke slik at de som gir hverandre julegaver ikke er gode med hverandre resten av året. Man trenger ikke å ha enten/eller, man kan gi blomst en tirsdag, hjelpe hverandre på en torsdag OG sørge for at det ligger en gave under treet den ene dagen i året det er en viss forventning om gaver. Det er også et aspekt om hvem som sørger for de andre gavene som er under treet? Hvem passer på at barna får noenlunde lik verdi på gavene og at både bestemor og onkel får gave? I de fleste forhold jeg kjenner til er dette fruen sitt hovedansvar, så da syns jeg oppriktig talt at hun også fortjener en gave hun ikke har kjøpt selv. Jeg registrerer at mange kommer i forsvar og hevder at deres forhold er så flott og ikke avhengig av gaver. Det tror jeg på, men for meg er det ikke et bra argument for å ikke gi hverandre en liten oppmerksomhet. Om så bare en plate av yndlingssjokoladen. hi Anonymkode: 8af46...352 Dette kommer igjen helt på kommunikasjon mellom partene i forholdet. Mener partene det samme om saken så er det jo flott. Gaver eller ikke. Forøvrig er vi helt likeverdige i å ordne gaver til ungene. Alt handler om kommunikasjon. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/#findComment-150052491 Del på andre sider Flere delingsvalg…
the amazing spidermamma Skrevet 1. januar 2024 #13 Del Skrevet 1. januar 2024 Vi gir ikke julegaver til hverandre. Men vi gjør mange andre småting for hverandre, både i hverdagen og i jula. Det behøver ikke å være fancy gaver for at det skal bli romantisk, synes jeg. Det handler om tanken bak, selv om det er en klisjé. Hvis jeg kjøper ullstilongs til mannen på en vanlig hverdag fordi jeg ikke vil at han skal fryse på jobb, eller han kjøper en skinke som han vet jeg liker fordi han tenkte på meg da han var på butikken, det synes jeg er romantisk. Selv om skinke eller stillongs ikke er romantisk i seg selv. Det handler om å vise den andre at "jeg vil at du skal ha det bra, jeg er glad for at du er min". Jeg får mange bekreftelser fra mannen min i det daglige, og det at det ikke ligger en gave under treet fra ham, betyr ikke noe. Men jeg tror ikke vi hadde giddet å kalle f. eks en ny støvsuger eller snøfreser "julegave" hvis det var noe vi egentlig bare kjøpte fordi vi trengte ny. (Dyner kan jo forsåvidt være romantiske, i hvert fall hvis det forutsettes at man ligger under dem, sammen!) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/#findComment-150052497 Del på andre sider Flere delingsvalg…
the amazing spidermamma Skrevet 1. januar 2024 #14 Del Skrevet 1. januar 2024 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Det er også et aspekt om hvem som sørger for de andre gavene som er under treet? Hvem passer på at barna får noenlunde lik verdi på gavene og at både bestemor og onkel får gave? I de fleste forhold jeg kjenner til er dette fruen sitt hovedansvar, så da syns jeg oppriktig talt at hun også fortjener en gave hun ikke har kjøpt selv. Jeg registrerer at mange kommer i forsvar og hevder at deres forhold er så flott og ikke avhengig av gaver. Det tror jeg på, men for meg er det ikke et bra argument for å ikke gi hverandre en liten oppmerksomhet. Om så bare en plate av yndlingssjokoladen. hi Anonymkode: 8af46...352 Ja, i forhold hvor kona sliter ræva av seg før jul, da fortjener hun selvsagt julegave. Men hun fortjener også en mann som bidrar mer enn med ei sjokoladeplate under treet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/#findComment-150052500 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2024 #15 Del Skrevet 1. januar 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Å velge å ikke gi julegaver til hverandre av en eller annen (for meg, uforståelig) grunn er jo noe helt annet enn å si at man kjøper dyner, snøskuffe, ferietur osv. Det er vel heller ikke slik at de som gir hverandre julegaver ikke er gode med hverandre resten av året. Man trenger ikke å ha enten/eller, man kan gi blomst en tirsdag, hjelpe hverandre på en torsdag OG sørge for at det ligger en gave under treet den ene dagen i året det er en viss forventning om gaver. Det er også et aspekt om hvem som sørger for de andre gavene som er under treet? Hvem passer på at barna får noenlunde lik verdi på gavene og at både bestemor og onkel får gave? I de fleste forhold jeg kjenner til er dette fruen sitt hovedansvar, så da syns jeg oppriktig talt at hun også fortjener en gave hun ikke har kjøpt selv. Jeg registrerer at mange kommer i forsvar og hevder at deres forhold er så flott og ikke avhengig av gaver. Det tror jeg på, men for meg er det ikke et bra argument for å ikke gi hverandre en liten oppmerksomhet. Om så bare en plate av yndlingssjokoladen. hi Anonymkode: 8af46...352 Hvis begge parter synes det er stressende med julegaver, så blir jo sånn sett gaven at vi fritar hverandre for det stresset. Selv om gaver på julaften tydeligvis betyr mye for deg, så er det faktisk ikke slik for alle andre. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg virkelig ikke bryr meg om gave fra mannen akkurat den dagen, og jeg vet at han føler det likt, fordi vi faktisk snakker om dette. Ellers så fordeler vi innkjøpet av gaver jevnt. Han sørger primært for innkjøp for sin side av familien og jeg for min, og gaver til ungene ordner vi sammen. Anonymkode: 6f30a...620 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/#findComment-150052508 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2024 #16 Del Skrevet 1. januar 2024 Har har jeg et par meninger. For det første, hva er det som er så uromantisk med nye dyner. Det fins da ikke noe deiligere å ligge tett inntil hverandre i sengen med nye dyner. For det andre, et forhold defineres ikke av hva man gjør noen få dager i året som for eksempel bursdag, mors/farsdag, julaften og lignende, men hva man gjør mellom disse dagene. Det er tross alt flere dager mellom disse dagene enn hva det er av slike dager. For det tredje, dersom dette føles riktig for HI spiller det da ingen rolle hva andre mener om det. Anonymkode: 75015...4c6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/#findComment-150052516 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2024 #17 Del Skrevet 1. januar 2024 the amazing spidermamma skrev (50 minutter siden): Ja, i forhold hvor kona sliter ræva av seg før jul, da fortjener hun selvsagt julegave. Men hun fortjener også en mann som bidrar mer enn med ei sjokoladeplate under treet. Vi er nok mange som ikke sliter ræva av oss alene før jul, men som likevel har hovedansvar for gaveinnkjøp. Jeg har den oppgaven fordi jeg liker det (flaks for mannen som hater alt som handler om shopping), men derfor setter jeg kanskje ekstra pris på den ene gaven jeg faktisk ikke vet hva inneholder. Selvsagt kan man ha gode forhold uten gaver, eller elendige forhold med flotte gaver under treet, men å sitte på julekvelden uten en oppmerksomhet fra sin kjære hadde jeg følt var litt trist. Alle er ikke som meg, men jeg syns som sagt at det blir rart å kalle bruksting man likevel må kjøpe for gjensidig gave. Det ‘verste’ i så måte var de som kjøpte vinterdekk til bilen… hi Anonymkode: 8af46...352 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/#findComment-150052519 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2024 #18 Del Skrevet 1. januar 2024 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg ser stadig slike ‘fornuftige’ løsninger på julegaver til den man har valgt å leve livet sammen med. For meg er et slikt valg ganske uforståelig. Hvor er romantikken, spenningen ved å få og gleden ved å gi? Jeg trenger ingen dyr gave under treet, men én gave med bare mitt navn på syns jeg at jeg fortjener. Det kan være alt fra en dagkrem, hansker eller en bok til diamantring, men én gave som mannen i mitt liv har tenkt at jeg blir glad for vil jeg gjerne ha. Dere som velger fornuften over romantikken, tenker dere over at det er et dårlig tegn å ikke ønske å overraske hverandre? Anonymkode: 8af46...352 Så fint du har fasiten! Romantikk og spenning har vi gjennom hele året med små overraskelser når jeg eller han minst venter det osv. Julaften, eller julen, er for oss viktigere med tid sammen, god mat mm…ikke at det skal ligge en liten gave til bare meg under treet. Men, du har jo fasiten. Anonymkode: 863b2...737 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/#findComment-150052524 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2024 #19 Del Skrevet 1. januar 2024 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Vi er nok mange som ikke sliter ræva av oss alene før jul, men som likevel har hovedansvar for gaveinnkjøp. Jeg har den oppgaven fordi jeg liker det (flaks for mannen som hater alt som handler om shopping), men derfor setter jeg kanskje ekstra pris på den ene gaven jeg faktisk ikke vet hva inneholder. Selvsagt kan man ha gode forhold uten gaver, eller elendige forhold med flotte gaver under treet, men å sitte på julekvelden uten en oppmerksomhet fra sin kjære hadde jeg følt var litt trist. Alle er ikke som meg, men jeg syns som sagt at det blir rart å kalle bruksting man likevel må kjøpe for gjensidig gave. Det ‘verste’ i så måte var de som kjøpte vinterdekk til bilen… hi Anonymkode: 8af46...352 Høres ut som gaver er ditt kjærlighetsspråk. Du liker å kjøpe gaver og å få gaver. Det er helt fint det altså. Men det gjelder dog ikke alle så for enkelte andre betyr ikke julegaven noe. Anonymkode: dcc43...69f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/#findComment-150052531 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2024 #20 Del Skrevet 1. januar 2024 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Høres ut som gaver er ditt kjærlighetsspråk. Du liker å kjøpe gaver og å få gaver. Det er helt fint det altså. Men det gjelder dog ikke alle så for enkelte andre betyr ikke julegaven noe. Anonymkode: dcc43...69f Det er et av vårt kjærlighetsspråk, det stemmer nok. Jeg setter pris på at han finner på omtenksomme gaver til meg. Han er god på de små tingene i hverdagen også, bedre enn meg, men spesielt julegave gir meg en barnslig forventning. Så kjøper vi dyner og dekk når det trengs. hi Anonymkode: 8af46...352 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/#findComment-150052534 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2024 #21 Del Skrevet 1. januar 2024 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det er et av vårt kjærlighetsspråk, det stemmer nok. Jeg setter pris på at han finner på omtenksomme gaver til meg. Han er god på de små tingene i hverdagen også, bedre enn meg, men spesielt julegave gir meg en barnslig forventning. Så kjøper vi dyner og dekk når det trengs. hi Anonymkode: 8af46...352 Det er fint det - men det betyr ikke at andre par har mindre romantikk og spenning enn dere. Alle er forskjellige, heldigvis. For oss er romantikken og små overraskelser i hverdagen laaaangt viktigere. Julen er magisk nok som den er med mye tid sammen. Anonymkode: 863b2...737 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/#findComment-150052536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2024 #22 Del Skrevet 1. januar 2024 Digg med ny dyne da! Kunne godt ha kjøpt/fått det. Og jeg eeelsker gullsmykker, så har sagt at det blir jeg alltid glad for. Blir veldig glad for alle gavene min mann gir meg, enten de er «fornuftige» eller ei. Det er alltid noe som jeg syns er dyrt og som jeg derfor ikke tar meg råd til å kjøpe meg selv. Anonymkode: 915ce...8fd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/#findComment-150052592 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tante grusom master of law Skrevet 1. januar 2024 #23 Del Skrevet 1. januar 2024 For noe tull. Mannen hadde et ønske i fjor, og det var en ny dyne. Skulle jeg droppet å kjøpe det, fordi det ikke var romantisk nok? Gitt han noe han ikke ønsket seg? Til jul kjøper vi ting som er litt ekstra til hverandre, som man ikke ville unnet seg selv ellers. For min del får jeg ofte smykker av mannen, men han ønsker seg ikke slikt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/#findComment-150052595 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2024 #24 Del Skrevet 1. januar 2024 tante grusom master of law skrev (3 minutter siden): For noe tull. Mannen hadde et ønske i fjor, og det var en ny dyne. Skulle jeg droppet å kjøpe det, fordi det ikke var romantisk nok? Gitt han noe han ikke ønsket seg? Til jul kjøper vi ting som er litt ekstra til hverandre, som man ikke ville unnet seg selv ellers. For min del får jeg ofte smykker av mannen, men han ønsker seg ikke slikt. Men skjønner dere ikke poenget i hi? Det er jo ikke dyne som gave jeg setter spørsmål ved, men at man ikke gidder å finne på en gave og derfor bestemmer st noe praktisk som man uansett kjøper er hverandres gave! Dyner var et eksempel. Dekk, støvsuger eller vaskemaskin er andre. Pakker man inn en dyne så er det selvsagt en like god gave som andre. Hva med å prøve å skjønne hi i stede for å gå rett i forsvar 😂 Anonymkode: 8af46...352 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/#findComment-150052597 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tante grusom master of law Skrevet 1. januar 2024 #25 Del Skrevet 1. januar 2024 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Men skjønner dere ikke poenget i hi? Det er jo ikke dyne som gave jeg setter spørsmål ved, men at man ikke gidder å finne på en gave og derfor bestemmer st noe praktisk som man uansett kjøper er hverandres gave! Dyner var et eksempel. Dekk, støvsuger eller vaskemaskin er andre. Pakker man inn en dyne så er det selvsagt en like god gave som andre. Hva med å prøve å skjønne hi i stede for å gå rett i forsvar 😂 Anonymkode: 8af46...352 Men man finner jo på en gave selv om det er noe praktisk, og som man vet mottaker blir glad for. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445123-i-%C3%A5r-kj%C3%B8pte-vi-dyner-til-hverandre-til-jul/#findComment-150052599 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå