Gå til innhold

Fest nyttårsaften

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg spørr pga at i fjor hadde naboen fest og spilte høy musikk og sang og ropte til kl 5. Han har hengt opp nabovarsel nå der han skriver at det kan bli bråk utover natten.

Jeg vil gjerne sove etter at raketter er sendt opp, men i fjor var det umulig pga bass fra musikken 

Anonymkode: 00559...444

Nabovarsel tar ikke bort lovverket om stille etter kl 23

Akkurat på nyttårsaften er man gjerne litt rund i kantene så en fest kan vare til tolv, og gi litt tid til å avrunde etterpå.

Men hadde det vært voldsomt bråk etter ett er det bare å ringe politiet.

Anonymkode: b0005...cd8

Annonse

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Jeg spørr pga at i fjor hadde naboen fest og spilte høy musikk og sang og ropte til kl 5. Han har hengt opp nabovarsel nå der han skriver at det kan bli bråk utover natten.

Jeg vil gjerne sove etter at raketter er sendt opp, men i fjor var det umulig pga bass fra musikken 

Er det ikke stille der etter kl 1 så hadde jeg ringt politi.

Anonymkode: be89d...8ea

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det kommer helt an på forholdet dere har til naboen tenker jeg 

Anonymkode: b0005...cd8

Snakker med han når jeg møter han, men ikke noe mer enn det

Så kanskje best å vente å se hvordan natten utvikler seg?

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Bør jeg gi beskjed til naboen at vi ikke godtar sånn fest som det var i fjor?

Jeg synes absolutt at du kan gi en hyggelig beskjed om at du har sett nabovarselet, men at det er kjekt at de skal kose seg, men at det ikke må bli like mye bråk utover natten som i fjor. På nyttårsaften hadde jeg kanskje strekt meg til klokken ett, men det er opp til dere. 

Anonymkode: dcfc0...682

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg synes absolutt at du kan gi en hyggelig beskjed om at du har sett nabovarselet, men at det er kjekt at de skal kose seg, men at det ikke må bli like mye bråk utover natten som i fjor. På nyttårsaften hadde jeg kanskje strekt meg til klokken ett, men det er opp til dere. 

Anonymkode: dcfc0...682

Jeg kan strekke meg til kl 2. Men vil gjerne sove i noen timer før jobb og hverdagen kommer 

På nyttårsaften synes jeg folk skal få feste til langt utpå morrakvisten. 
Men så er nyttårsaften for meg årets største festdag. Og jeg er 47 år, har alltid sett på denne dagen som den største i året.

Anonymkode: 43017...7f0

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

På nyttårsaften synes jeg folk skal få feste til langt utpå morrakvisten. 
Men så er nyttårsaften for meg årets største festdag. Og jeg er 47 år, har alltid sett på denne dagen som den største i året.

Anonymkode: 43017...7f0

Der er vi forskjellige. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...