Gå til innhold

Bruker dere sminke hver dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gjorde det før, selv kun for å dra på butikken. Men ettersom jeg nærmet meg 30 syns jeg det så verre ut med sminke enn uten, spesielt sånn til hverdags, så nå sminker jeg meg kun til «større» anledninger. 

Anonymkode: 3cb9b...550

Annonse

Sminker meg når jeg skal treffe noen, dvs på jobb og ellers når det er noe sosialt. Ellers deilig å gå sminkeprodukter, selv om jeg føler meg freshere med mascara - men det er så kjedelig å fjerne om kvelden.

Anonymkode: 1dd49...9ac

Annonse

Hvis jeg skal vise meg for andre enn familie, så bruker jeg det. Gjorde det ikke før, men etterhvert som jeg ble eldre har jeg mistet litt farge, og da er det greit med sminke. I tillegg farger jeg håret, og liker at brynene har tilnærmet samme farge som håret

Anonymkode: 6b256...3f2

Jeg gjør etterhvert det, men hverdagssminken er veldig diskret med nude øyenskygge, ørlite kajal eller mørkere skygge langs vippekanten, brun mascara og lys rouge.

Jeg føler absolutt ikke at jeg må, men jeg er brillebruker og syns øynene forsvinner litt. Dessuten bruker jeg farget dagkrem med solfaktor og føler det ser mer naturlig ut med rouge oppå.

Anonymkode: e8f5a...013

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...