Gå til innhold

Lettere ut av året enn inn i det

Anbefalte innlegg

Jeg er usikker på nøyaktig jeg veide for 1 år siden, men i slutten av mars bestemte jeg meg for å ta tak og veide da 94.7 kg. I dag viste vekten 68.8 kg! Det er da ikke så verst 😊 Flere som går lettere ut av året enn de gikk inn i året?

Anonymkode: 99ee8...b2b

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg er usikker på nøyaktig jeg veide for 1 år siden, men i slutten av mars bestemte jeg meg for å ta tak og veide da 94.7 kg. I dag viste vekten 68.8 kg! Det er da ikke så verst 😊 Flere som går lettere ut av året enn de gikk inn i året?

Anonymkode: 99ee8...b2b

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Grattis :) Bra jobba!

Jeg var på mitt tyngste i mai 2023. Veide 89 kilo. Nå veier jeg 71,5 og jobber fortsatt med nedgang.

Anonymkode: 3b0ae...9ad

Fortelle, fortell - hvordan lykkes dere. Dette er mitt ønske for det nye året og

Anonymkode: c8f3d...a5e

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Fortelle, fortell - hvordan lykkes dere. Dette er mitt ønske for det nye året og

Anonymkode: c8f3d...a5e

Jeg sluttet å telle kalorier og tenke hver helg at på mandag DA skal jeg skjerpe meg skikkelig, for så å hver helg spise som om det var min siste dag på jorden. Jeg investerte i mindre middagstallerkner da jeg vet at øynene blir fortere mett enn magen. 

Blir jeg fysen på noe har jeg alltid melon eller appelsiner / klementiner i kjøleskapet. Og så har jeg begynt å mosjonere fast. Går turer nesten hver dag. Egentlig har jeg ikke gjort noe revolusjonerende og det meste satt i hodet mitt. Jeg har over år spist følelsene mine og jeg må hver dag jobbe med å tenke annerledes, sortere følelser uten mat og jeg må slutte å belønne meg selv med mat/snop for hver opp- og nedtur. 

Anonymkode: 3b0ae...9ad

Annonse

Veide rundt 70 kg i fjor på denne tiden. Begynte med periodisk faste i januar og i tillegg til alle andre gode ting som har skjedd med sykdommer og kropp har jeg også gått ned da 10 kg. Veide meg i august, veide da 62 kg. Ikke veid meg etter det. Meget fornøyd med litt lavere vekt og ikke minst MYE bedre helse 😊

Anonymkode: ffc07...859

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...