Gå til innhold

Kan noen fortelle meg det mest romantiske som har skjedd dere?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger romantikk i livet.

Det mest romantiske jeg har opplevd var da en gammel venn dukket opp og fortalte meg at han aldri hadde glemt meg. Det var ikke for å få meg i seng eller noe, han bare fortalte hvor mye jeg hadde betydd for han gjennom store deler av livet, og at han fortsatt ikke hadde glemt meg. 

Vi måtte bryte kontakten igjen fordi det ikke gikk så bra å balansere den relasjonen med de forholdene vi var i, men jeg har faktisk tenkt på han hver dag siden og det er 6 år siden jeg så han sist. 

Anonymkode: 6cf53...ba5

Fortsetter under...

Det kan jeg. Vi tok buss fordi vi hadde bilen på verksted, og med 5 barn var det helt kaotisk og også morsomt. Jeg tror ikke mannen min dengang hadde tatt buss noen gang. Han så helt lost ut 😆 for et styr. Og så kom han på at han hadde glemt bursdagsgaven min, hoppet av bussen og løp til forretningen rett nedenfor. Det var 5 min før bussen gikk. Og jeg fikk ikke sagt noe før han løp ut og avgårde. Han rakk det akkurat. Det syns jeg var romantisk, og ekstra fordi det var noe jeg ønsket meg veldig også. 

Og så den gangen faren til ungene mine som ikke hadde ett romantisk gen, kom med frokost til meg på sengen da yngste var omtrent nyfødt. "Spis litt og prøv å sove" sa han. Da ble jeg rørt. Babyen hadde vært våken omtrent hele natten. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg trenger romantikk i livet.

Det mest romantiske jeg har opplevd var da en gammel venn dukket opp og fortalte meg at han aldri hadde glemt meg. Det var ikke for å få meg i seng eller noe, han bare fortalte hvor mye jeg hadde betydd for han gjennom store deler av livet, og at han fortsatt ikke hadde glemt meg. 

Vi måtte bryte kontakten igjen fordi det ikke gikk så bra å balansere den relasjonen med de forholdene vi var i, men jeg har faktisk tenkt på han hver dag siden og det er 6 år siden jeg så han sist. 

Anonymkode: 6cf53...ba5

Når mannen min hadde med kollega på kjøpesenter for kollegaen hadde damefingre å måtte prøve ring til meg.

Når han var ute på byen og vekket meg for han hadde kjøpt nattmat til meg og smakt på den slik at den skulle være ufarlig å spise.

Anonymkode: 85065...93f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...