Gå til innhold

Smertestillende ved stølhet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Nei

Anonymkode: 339a1...8da

ReneRene skrev (46 minutter siden):

Slutt a! Skal folk begynne å spørre om medikamenter her nå på grunn av helt naturlige tilstander? Kutt ut! 

Jeg har en fryktelig dårlig rygg.
Nå i romjulen låste det seg totalt.
Fikk akutt-time hos fysio på torsdag, og fikk løsnet opp mye.
Problemet med en ordentlig omgang hos fysio er at man bli skikkelig støl etterpå, og det er verst 2 dager etter. Altså i dag.
Jeg er alene med 3 små barn, og er så støl i rygg, skuldre og nakke at jeg har store problemer med å gjøre ting som å reise med og skifte bleier.

Det at dere mener at jeg ikke skal ta noe smertestillende driter jeg loddrett i.

Og spør igjen, hvilken type smertestillende er best mot slike smerter for å klare å komme meg gjennom dagen i dag?

HI

Anonymkode: dd752...536

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Jeg har en fryktelig dårlig rygg.
Nå i romjulen låste det seg totalt.
Fikk akutt-time hos fysio på torsdag, og fikk løsnet opp mye.
Problemet med en ordentlig omgang hos fysio er at man bli skikkelig støl etterpå, og det er verst 2 dager etter. Altså i dag.
Jeg er alene med 3 små barn, og er så støl i rygg, skuldre og nakke at jeg har store problemer med å gjøre ting som å reise med og skifte bleier.

Det at dere mener at jeg ikke skal ta noe smertestillende driter jeg loddrett i.

Og spør igjen, hvilken type smertestillende er best mot slike smerter for å klare å komme meg gjennom dagen i dag?

HI

Anonymkode: dd752...536

Man blir ikke støl av behandling hos fysio. Men der kan selvsagt gi smerter fordi musklene har fått kjørt seg. 
Ibux eller naproxen funker best synes jeg. 

Anonymkode: f6ef2...950

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...