Gå til innhold

Har dere mye planer i jula?

Anbefalte innlegg

Vi har nesten ingen planer og har kun vært på 2 besøk i jula og har hatt ett besøk selv, juleaften var vi alene bare vi 5 og det samme på nyttårsaften. 11 åringen har lekt ute med ei venninne hver dag, 16 åringen har vært litt med sine venninner og 18 åringen har vært ute å kjøt bil eller bare slappet av hjemme siden hun bor borte ellers i året. Så en veldig rolig jul hos oss i år. Idag er 11 åringen skikkelig hes og hostete så vi har holdt oss bare inne. Hva med dere er det myecfarting eller er det rolig?

Anonymkode: 2aac6...bf4

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445079-har-dere-mye-planer-i-jula/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde folk lille julaften, feira julaften borte. 1.juledag dro jeg ut med noen venner, 2.juledag var jeg fyllesyk. 3.juledag var vi på julelunsj på farssiden min. Igår var vi på shopping og idag har vi vært på trampolineparken. Fått rydda ut halve jula og pusla litt hjemme. Mellomste har hatt besøk av kjærsten i noen dager, eldste jobber hver eneste dag. Får folk på nyttårsaften, så i morgen skal jeg gjøre husarbeid og dekke bord :) 

Anonymkode: 5c8dc...8e6

Besøk på julaften på formiddagen, alene oss 4 på kvelden. Til svigermor på middag 1.juledag, til mine foreldre 2.juledag, aking og hyttebesøk 3.juledag, venninnekveld med spill 4. Juledag og besøk av ei venninne ikveld. Imorgen ingen planer. Kanskje en skitur eller Sverigetur. Nyttårsaften skal vi møte et vennepar med barn på formiddagen og bort på kvelden .... kun 2.juledag som var planlagt før vi gikk ut i ferie.

Anonymkode: 74d2b...d74

Vi hadde mannens foreldre og søsken på julaften, så var vi hos de 1 juledag, så hos mine "4 juledag". Så skal vi ha folk på nyttårsaften. Akkurat passe med besøk og deilig å kunne bare være hjemme også , gutten vår springer mye ut og leker med venner. 

Anonymkode: c269b...dbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...