Gå til innhold

Bedt ut i morgen

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ta deg en dusj, kle deg i noe du føler deg fin i og møt opp. Husk å send en hyggelig melding at du blir med, og ikke minst få bekreftet tid og sted!

gå litt ute i frisk luft og bestem deg for å tolke alt i beste mening på en positiv måte. Vær nysgjerrig på de andre og delta i samtalen.

Husk: viss du ikke bekrefter at du kommer i god tid, kan de endre planer uten å gi beskjed til deg. 

Bestem deg for at dette er første dagen i ditt nye liv, og at det blir hyggelig!

Anonymkode: 44ba4...72e

Tusen takk! Må gjøre en forandring. 

Anonymkode: a5a45...33e

Fortsetter under...

Jeg fortjener helt sikkert ikke disse fine svarene deres. Tusen takk! 

Fant noe helt greie klær håper jeg og kommet meg avgårde på forspiel. Det har vært kjekt. Så bytur nå. Håper det og blir kjekt. Det jeg er mest spent på, men som en skrev her trenger det ikke bli så lenge. 

Håper dere har en fin kveld! 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Fant noe helt greie klær håper jeg og kommet meg avgårde på forspiel. Det har vært kjekt. Så bytur nå. Håper det og blir kjekt. Det jeg er mest spent på, men som en skrev her trenger det ikke bli så lenge. 

Da har du alt vunnet!!!! Bra jobbet! 😊 

Anonymkode: 44ba4...72e

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Kos deg!

Anonymkode: cff8b...0ad

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Dette var en oppdatering jeg likte, hi! Håper kvelden fortsatte bra :) . Uansett nattas videre forløp har du vunnet en viktig kamp ved å både velge å gå, ha det kjekt og legge en positiv oppdatering i tråden. Supert!

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Bra du kom deg ut litt. Fortsett å møt opp og vis ansikt, så ofte du kan. Selv når det er tungt og føles bortkastet. Plutselig en dag løsner alt det som sitter fast inni deg. 

Anonymkode: 51bc8...008

Tusen takk. Fint sagt av deg! 

Annonse

sug lut skrev (6 timer siden):

Dette var en oppdatering jeg likte, hi! Håper kvelden fortsatte bra :) . Uansett nattas videre forløp har du vunnet en viktig kamp ved å både velge å gå, ha det kjekt og legge en positiv oppdatering i tråden. Supert!

Tusen takk! Fint sagt av deg. Ble en grei kveld her heldigvis 😊

Anonym bruker skrev (På 29.12.2023 den 18.33):

Vet ikke om jeg skal. Vet ikke hva jeg skal ha på meg eller om det blir kjekt. Hva ville du gjort? 

Selvfølgelig dratt. Blir alltid mere gøy enn man tror på forhånd. 

Anonymkode: 6713f...8d5

Anonym bruker skrev (På 29.12.2023 den 20.35):

Venner. 

Må tenke på det og bestemme meg. 

Du har bestemt deg. Overtal deg selv. Dra! Det dom kommer til å skje, er at du får det kjekt, er sosial, og får ny energi og selvtillit. Hvorfor er du alltid så nei til å dra ut?

Anonymkode: 6713f...8d5

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Tusen takk! Fint sagt av deg. Ble en grei kveld her heldigvis 😊

Woop-woop! 

Jeg er oppriktig glad for å høre at du hadde en grei kveld. 

Tenk at du gjorde det? Du turte å møte opp og det BLE vellykket. Meeeeget bra. 

👍

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Veldig hyggelig å les de fine tilbakemeldingene her. Tusen takk til dere 😊

For en super slutt på det gamle året :)  Jeg syns du var superflink som gikk ut selv om du grudde deg litt. Heia deg!

Anonym bruker skrev (På 30.12.2023 den 1.14):

Og her er det ikke en fin kommentar! Aldri tenke tanken igjen. Onde mennesker. 

Anonym bruker skrev (På 30.12.2023 den 1.16):

Nei! Jeg skal holde meg hjemme! Dumt å i hele tatt tenke at noe vil være med meg eller ville noe godt enten her eller der! 

Når man ikke trodde det kunne bli rarere... 

Det er veldig, veldig rart at du bruker dette forumet som konsulenter slik du gjør i denne tråden. At tilfeldige anonyme liksom skal ta avgjørelsen for deg, og at du ikke vil gå dersom brukerne her ikke oppmuntrer deg? Du har jo lengta etter denne situasjonen, at noen skal ta initiativ og at du skal få litt mer sosialt liv. Hva er det som hindrer deg i å si ja umiddelbart? Hvorfor MÅ du kjøre dette en runde via forumet først?

Særlig når du vet at du sjelden går ut herfra i bedre humør enn da du kom. Vi kan jo gjerne si at det er alle de andres skyld at du blir i dårlig humør, for de var så "stygge" mot deg, men uansett hvem som har skylda, er det jo dumt å gi dem muligheten?

Og det er enda rarere at du liksom vil "straffe" oss her på forum ved å bli hjemme og si neitakk til invitasjonen. Det straffer jo bare deg selv - med mindre du vet at noen av dem som inviterte deg er brukere her og skriver uvennlige ting, da. Men det kan du jo ikke vite. Så når du blir snurt og ikke vil gå ut, da går det bare ut over deg selv. Hvorfor gjør du dette til VÅR sak. 

Håper det ble hyggelig likevel. 

Anonymkode: db3d0...fba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...