Gå til innhold

Bedt ut i morgen

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei! Venner er det ikke! 

Anonymkode: a5a45...33e

Nei, de er bare ondsinnede mennesker som inviterer deg for å gjøre deg vondt? Ja, hold deg hjemme. Det er ikke rimelig å ha kontakt med mennesker man ilegger så onde hensikter. 

Anonymkode: f5217...9aa

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hva i all verden er det du forventer av folk her inne? Du oser av negativitet og slenger ut av deg sure kommentarer med en gang du ikke får de kosemose svarene du vil ha.

Anonymkode: 926ec...3c3

Og her er det ikke en fin kommentar! Aldri tenke tanken igjen. Onde mennesker. 

Nei, de er bare ondsinnede mennesker som inviterer deg for å gjøre deg vondt? Ja, hold deg hjemme. Det er ikke rimelig å ha kontakt med mennesker man ilegger så onde hensikter. 

Nei! Jeg skal holde meg hjemme! Dumt å i hele tatt tenke at noe vil være med meg eller ville noe godt enten her eller der! 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei! Jeg skal holde meg hjemme! Dumt å i hele tatt tenke at noe vil være med meg eller ville noe godt enten her eller der! 

Hvordan synes du selv at du behandler andre mennesker? 

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ondsinnet å liksom ville ha noen med å ikke mene det! 

Nei. Med mindre dette er en gjeng med alvorlige personlighetstforstyrrelser og som til stadighet har gått inn for å gjøre deg vondt (den gangen de spanderte konsertbilletten på deg var veldig slemt da), så er det heller du som ondsinnet som ilegger dem onde intensjoner når de forsøker å strekke ut en hånd. 

Jeg vet ihvertfall at jeg aldri skal bli med igjen! Nok ondsinnet og stygge mennesker i livet mitt nå! Og stygge ting her inne!! Kos dere over det! Nettopp hatt en ensom jul og hatt det dritt. Og fortsetter sånn. 

Jeg vet ihvertfall at jeg aldri skal bli med igjen! Nok ondsinnet og stygge mennesker i livet mitt nå! Og stygge ting her inne!! Kos dere over det! Nettopp hatt en ensom jul og hatt det dritt. Og fortsetter sånn. 

Sånn som du oppfører deg, så er det jammen meg ikke rart at du er ensom.

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Sånn som du oppfører deg, så er det jammen meg ikke rart at du er ensom.

Ja, jeg er ensom og det vet jeg. Har mistet all tror på mennesker. Alle er stygge vet jeg nå. Så lengr de har noen selv. Aldri at noe kontakt ever med noen igjen! 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ja, jeg er ensom og det vet jeg. Har mistet all tror på mennesker. Alle er stygge vet jeg nå. Så lengr de har noen selv. Aldri at noe kontakt ever med noen igjen! 

For det har jo ingenting med din egen oppførsel å gjøre, alle andre er onde, mens du er reneste solstrålen.

Annonse

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Troller? 

Så du kan ikke skjønne at noen kan føle seg mislykket og være redd for en mislykket kveld? 

Hvem er det som har ansvar for om kvelden blir vellykket da? Alle de andre? Hva med deg har du noe ansvar i det hele? 

De inviterer. Du kan si nei, men da kan du ikke sitte hjemme og sutre for at ingen tar kontakt. Du tar jo ikke noe ansvar for ditt eget liv. Det er dels frustrerende, dels trist, dels irriterende og ikke minst fullstendig begredelig å være vitne til.

Anonymkode: a38ca...904

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Nei! Venner er det ikke! 

Slik du omtaler dem her så er jeg enig. Du er ingen venn. Du antar stygge ting om dem når det de har gjort er å invitere deg ut. Ingen tenker på deg sier du, men tenker du på dem? Når gjorde du noe hyggelig for disse menneskene? Eller skal de bare gi og gi og du sitte passivt å ta i mot? Tror du det er slike vennskap vi andre har?

Din negativitet og offerrolle trigger mange her inne og du nører oppunder det med alt du har. Det kan virke som du lager disse trådene nettopp for å få denne responsen. Som en form for selvskading. Det er fælt å være vitne til.

Anonymkode: a38ca...904

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Vet ikke om jeg skal. Vet ikke hva jeg skal ha på meg eller om det blir kjekt. Hva ville du gjort? 

Er det krise om det ikke blir kjempemoro? Jeg har aldri angret på at jeg ble med ut. Av og til blir det veldig gøy, av og til bare greit nok. Men det er jo ikke verdens undergang uansett? Og antrekk finner du. Jeg hadde selvsagt blitt med 🙂

Anonymkode: cff8b...0ad

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Fordi jeg er redd det ikke blir vellykket. 

Gjør det noe om det ikke blir helt fantastisk? Du har vært sosial, og det er vel det viktigste? Hvor gøy det bli, er mest opp til hvordan ditt humør og din form er. Det er iallefall min erfaring. Det er ingen andre som kan gjøre noe med, det er din innstilling som teller mest.

Anonymkode: cff8b...0ad

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Vet ikke om jeg skal. Vet ikke hva jeg skal ha på meg eller om det blir kjekt. Hva ville du gjort? 

Jeg hadde blitt glad over å bli invitert, tatt på meg noe jeg følte meg vel i og blitt med vennene mine ut. Om det ikke blir den kjekkeste kvelden jeg har opplevd gjør det ingenting. Å komme seg ut av huset sammen med andre er en bra ting, spesielt når man ellers er en del alene. 

Jeg håper at du takker ja, og ikke legger for mye i hva kvelden kan bringe. 

Håper du har en bedre dag i dag og klarer å tenke litt klarere enn du gjorde i går kveld/i natt. Dersom du vil at folk skal fortsette å invitere deg, må du også takke ja med et smil og ikke fortsette å ignorere dem fordi du tror invitasjonen er ironisk og ilegge et hyggelig initiativ onde hensikter. Du skrev så fint at du skulle prøve å endre deg dette året for å få det bedre, og jeg hadde så lyst å tro deg. 

Anonymkode: 86e58...d11

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Slutt! Du snakker ikke for alle. Du snakker i hvert fall ikke for meg. Jeg vil heller bli kvitt deg. 

Anonymkode: cd909...f54

Du snakker ikke for meg heller.

Så sier som anonym her: slutt å si "alle på forumet". 

HI: hva med å bestemme deg for å bli med vennnene dine ut en liten stund?

Om du sier til deg selv at du skal gå hjem etter et par timer uansett hvor hyggelig det er, så blir det muligens litt mindre skummelt? Og tjangsen for at du begynner å overtenke og å lete etter "feil/mistolkninger" utover kvelden minker.

At du da bestemmer deg for å gå hjem tidlig, er ikke et nederlag- det er å beskytte seg selv litt,samtidig om det kan gjøre det lettere å være sosial..

Håper du tar deg en tur ut- med et smil om munnen. :)

Ta deg en dusj, kle deg i noe du føler deg fin i og møt opp. Husk å send en hyggelig melding at du blir med, og ikke minst få bekreftet tid og sted!

gå litt ute i frisk luft og bestem deg for å tolke alt i beste mening på en positiv måte. Vær nysgjerrig på de andre og delta i samtalen.

Husk: viss du ikke bekrefter at du kommer i god tid, kan de endre planer uten å gi beskjed til deg. 

Bestem deg for at dette er første dagen i ditt nye liv, og at det blir hyggelig!

Anonymkode: 44ba4...72e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...