Gå til innhold

Hva koster det å få godkjent en leilighet til boenhet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Tipper du får svar på spørsmålene dine her, det er stor mangel på utleieleiligheter i Norge

https://www.boligdugnaden.no/

Anonymkode: 6b8ec...e6b

Nei jeg lurer på omkostningene hos kommunen for å få godkjent en leilighet som boenhet og dermed kunne leie den ut :) Men takk for informativ link!

Anonymkode: 91dc8...fdc

Annonse

Du lurer på selve behandlingsgebyret? Der er ulikt fra kommune til kommune - ring servicekontoret i din kommune og spør!

Da regner jeg med du har sjekket at leiligheten oppfyller alle vilkår både til vinduer, rømningsveier, lydtetthet, branncelle osv…..

Anonymkode: 078bc...61a

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Du lurer på selve behandlingsgebyret? Der er ulikt fra kommune til kommune - ring servicekontoret i din kommune og spør!

Da regner jeg med du har sjekket at leiligheten oppfyller alle vilkår både til vinduer, rømningsveier, lydtetthet, branncelle osv…..

Selve gebyret, ja. Leiligheten er bygget etter alle lover og regler og krav, så bare selve søknaden :) 

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Selve gebyret, ja. Leiligheten er bygget etter alle lover og regler og krav, så bare selve søknaden :) 

Da har dere vel fått ferdigattest og ansvarlig for byggingen far sendt alle papirer og søknader til kommunen? 

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Tror ikke du kan sende inn den selv, de som har gjort jobben må sende den inn.

Anonymkode: 6b8ec...e6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...